کد خبر : 1663431 | 01 بهمن 1398 ساعت 19:56 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو

بارسلونا به زودی رسما برای جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله اینتر اقدام خواهد کرد.

آغاز پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو



به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده در ماه های اخیر در ترکیب بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، باعث ابراز تمایل تیم هایی چون بارسلونا و منچسترسیتی به خرید این مهاجم جوان شده و کادناسر مدعی شد باشگاه بارسلونا به زودی و از همین حالا برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام خواهد کرد.

 

 

1463681

 

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر بعد از گذشت دو هفته از اولین ماه فصل تابستان پیش رو باطل خواهد شد و به همین دلیل بارسلونا قصد دارد زودتر برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و در پایان فصل انتقال او به نوکمپ را نهایی سازد.

 

امروز نام گزینه های زیادی از جمله پیر آمریک اوبامیانگ و تیمو ورنر برای انتقال به بارسلونا در رسانه های این ایالت مطرح شده، اما هدف بارسا در دراز مدت جذب لائوتارو مارتینز است و این ستاره آرژانتینی می تواند سال های سال خط حمله بلوگرانا را بیمه کند.

 

لوییس سوارز، مهاجم باتجربه و 34 ساله بارسلونا چندی قبل دچار مصدومیت شد و به نظر می رسد تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. بارسلونا احتمالا طی این چند روز باقیمانده تا پایان بازار نقل و انتقالات زمستانی برای پر کردن خلا غیبت لوییس سوارز در نیم فصل دوم یک مهاجم ارزان قیمت جذب خواهد کرد، اما هدف نهایی آنها در تابستان پیش رو لائوتارو مارتینز خواهد بود. مارتینز در این فصل تاکنون در 19 بازی در سری آ ده گل به ثمر رسانده و یکی از دلایل مهم نتایج خوب نراتزوری لقب گرفته است.

دیدگاه‌ها