کد خبر : 1663445 | 01 بهمن 1398 ساعت 21:59 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش په په به غیبت اوبامیانگ مقابل چلسی

نیکلاس په په، ستاره جوان آرسنال مدعی شد هنوز فرصت پیشرفت در این تیم را دارد.

واکنش په په به غیبت اوبامیانگ مقابل چلسی


به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس په په در تابستان امسال و با انتقال 72 میلیون پوندی از لیل، به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ آرسنال راهی این تیم شد و اگرچه هنوز نتوانسته به طور کامل ارزش های خود را به نمایش بگذارد، اما امیدوار است زیر نظر میکل آرتتا شرایط بهتر شده و او در آینده باز هم پیشرفت کند.

 

1471413

 

نیکلاس په په گفت: "شرایط در حال بهتر شدن است. من هنوز در حال یادگیری هستم و فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، اما از نظر درک شرایط، قطعا اوضاع آسان تر شده است. میکل آرتتا دقیقا آنچه را که دوست دارد من در زمین پیاده کنم به من توضیح داده و فیلم هایی به من نشان داد که موید اهمیت پست من تاکید کرده اند. او به من گفته برای من اینکه سطح بازی من پیشرفت کند چگونه به من کمک خواهد کرد.

 

غیبت پیر آمریک اوبامیانگ مقابل چلسی؟ قطعا بازی کردن بدون یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر یک ناکامی بزرگ است، اما همه ما باید تمام تلاش خود را برای جبران این مشکل انجام دهیم.

 

فوتبال یک بازی تیمی است و ما قادر به کنار آمدن با غیبت یک بازیکن خواهیم بود. ما یک تیم با کیفیت و بازیکنان بزرگ دیگری مانند گابریل مارتینلی نیز در اختیار داریم که می تواند بازی کنند و همچنان بازیکنان گلزنی در ترکیب آرسنال حضور دارند."

دیدگاه‌ها