کد خبر : 1664126 | 05 بهمن 1398 ساعت 13:30 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

PSG جدیدترین مشتری پیر امریک اوبامیانگ

به گزارش دیلی‌میل، پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی ادینسون کاوانی آماده می‌شود تا برای جذب پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله آرسنال اقدام کند.

PSG جدیدترین مشتری پیر امریک اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه پاری سن ژرمن با نمایندگان پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آرسنال دیدار کرده و درباره انتقال احتمالی او به پاریس در ماه ژانویه مذاکراتی انجام داده است.

 

1472277

 

صدرنشین لیگ فرانسه بر اساس این گزارش به دنبال این است که اوبامیانگ را تا پایان فصل جاری به صورت قرضی به خدمت بگیرد، البته با این گزینه که در پایان فصل بتواند خرید او را دائمی کند.

 

باشگاه PSG از این رو به دنبال جذب اوبامیانگ است که می‌داند به احتمال زیاد در ماه ژانویه ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله خود را از دست خواهد داد و کادر فنی این تیم بر این نظر هستند که در غیاب کاوانی به یک مهاجم تراز اول نیاز خواهند داشت.

 

1472278

 

البته PSG باید اقدامات خود را تسریع بخشد چرا که در روزهای اخیر اعلام شد اوبامیانگ علاقه زیادی به پیوستن به بارسلونا دارد و حتی به گزارش موندو دپورتیوو برای مقامات بارسلونا پیام فرستاده و از آنها خواسته که برای جذب او اقدام کنند. اوبامیانگ تا پایان فصل آینده با آرسنال قرارداد دارد ولی تا این لحظه از تمدید قرارداد خود با این تیم خودداری کرده است.

 

دیدگاه‌ها