کد خبر : 1663491 | 02 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی نگذاشت یاران لمپارد پیروز شوند

لغزش کانته؛ یادآور لغزش تاریخی استیون جرارد

لغزش انگولو کانته بازیکن چلسی در دیدار این تیم مقابل آرسنال که به دریافت گل توسط چلسی ختم شد فوتبالدوستان را به یاد لغزش تاریخی و پرهزینه استیون جرارد انداخته است.

لغزش کانته؛ یادآور لغزش تاریخی استیون جرارد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیروز آرسنال و چلسی که با تساوی 2-2 به پایان رسید لغزش انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی که به ثمر رسیدن یکی از گلهای آرسنال منجر شد فوتبالدوستان را به یاد لغزش مشابهی انداخته که سالها پیش توسط استیون جرارد انجام شد.

 

1471470

 

در جریان بازی دو تیم بعد از استارت سریع گابریل مارتینلی از آرسنال، لغزش کانته باعث شد مارتینلی در دقیقه 63 گل اول آرسنال را به ثمر برساند و نتیجه بازی را 1-1 کند. چلسی در این بازی که در خانه‌اش استمفوردبریج برگزار می‌شد در دقیقه 28 روی اشتباه شکودران مصطفی به گل اول بازی رسیده بود. پاس ضعیف مصطفی توسط تامی آبراهام گرفته شد و او درون محوطه جریمه توسط داوید لوئیز سرنگون شد تا جورجینیو توپ را وارد دروازه آرسنال کند. لوئیز هم توسط داور از بازی اخراج شد.

 

1471468

 

اما شاگردان فرانک لمپارد نتوانستند از برتری‌شان محافظت کنند چرا که در دقیقه 63 انگولو کانته در بیرون محوطه جریمه خودی لغزید و به مارتینلی اجازه داد به راحتی وارد محوطه شده و با عبور دادن توپ از کپا نتیجه را به تساوی بکشاند.

 

1471469

 

هواداران فوتبال بعد از بازی به این نکته اشاره کردند که لغزش کانته شباهت زیادی به لغزش استیون جرارد ستاره سابق لیورپول در سال 2014 در مقابل چلسی داشته است. لغزشی که باعث شد لیورپول در آن سال قهرمانی در لیگ برتر را تقدیم منچسترسیتی کند.

 

1471479

زمین خوردن تاریخی استیون جرارد با پیراهن لیورپول در مقابل چلسی که باعث شد عنوان قهرمانی به جای لیورپول در اختیار منچسترسیتی قرار بگیرد

 

 

 

دیدگاه‌ها