کد خبر : 1663501 | 02 بهمن 1398 ساعت 10:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه مهلکی که ورق را به نفع چلسی برگرداند

شکودران مصطفی، هدف حملات سخت آرسنالی‌ها

در تساوی 2-2 چلسی و آرسنال در دربی لندن اشتباهی که در دقیقه 25 بازی توسط شکودران مصطفی انجام شد و به گل اول بازی ختم شد یکی از تاثیرگذارترین صحنه‌های این بازی بود.

شکودران مصطفی، هدف حملات سخت آرسنالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لندنی آرسنال و چلسی دیشب در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و به تساوی 2-2 رضایت دادند. بعد از بازی بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که اشتباه مهلک شکودران مصطفی بازیکن آرسنال در دقیقه 25 بازی که در نهایت به گل اول چلسی ختم شد یکی از تاثیرگذارترین اتفاقات این دربی بوده است.

 

1471483

 

درحالیکه چلسی یک حمله روی دروازه آرسنال ترتیب داده بود شوت آسپیلی‌کوئتا به شکلی دردناک توسط شکودران مصطفی بلوکه شد. چلسی در بازگشت صاحب توپ شد ولی داور که می‌دید مصطفی روی زمین افتاده و درد می‌کشد بازی را متوقف کرد.

 

1471484

 

سرمربی چلسی فرانک لمپارد و دستیارش جودی موریس از این تصمیم داور به شدت عصبانی بوده و در کنار زمین اعتراض می‌کردند.

 

مصطفی که شاید تحت شوک این ضربه بود در شروع مجدد بازی پاس بسیار بدی به برند لنو داد تا بعد از آن تامی آبراهام وارد محوطه جریمه شده و در گوشه محوطه دروازه‌بان آرسنال را دور بزند. این اشتباه زمانی بدتر شد که داوید لوئیز روی آبراهام خطا کرد تا نگذارد او دروازه خالی چلسی را باز کند. به این ترتیب لوئیز با کارت قرمز مستقیم اخراج شد و یک پنالتی به چلسی تعلق گرفت تا توسط جورجینیو وارد دروازه شود و چلسی با نتیجه 1-0 از حریفش جلو بیفتد.

 

دیدگاه‌ها