کد خبر : 1663617 | 02 بهمن 1398 ساعت 18:47 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ولید الرکراکی مراکشی در راه قطر

نام سرمربی جدید الدحیل لو رفت (عکس)

باشگاه الفتح مراکش طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مربی این تیم به علت حضور در باشگاه الدحیل قطر از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، باشگاه الفتح مراکش ظهر امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ولید الرکراکی سرمربی این تیم چند روز آینده به باشگاه الدحیل می‌پیوندد.


بنا به گفته باشگاه الفتح این انتقال به درخواست ولید الرکراکی برای همکاری با باشگاه الدحیل قطر انجام شده است. به همین دلیل مدیران الفتح برای انتقال مربی خود به باشگاه جدید موافقت کرده اند.


ولید الرکراکی بازیکن سابق تیم ملی مراکش است که در پست دفاع و هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد. وی سابقه بازی در تیم‌‌های فرانسوی از جمله تولوز، آژاکسیو و دیژون را در کارنامه دارد و از سال 2014 کار خود را به عنوان مربی آغاز کرد.


نکته جالب توجه این است که وی تا به اینجا جام قهرمانی در زمان مربیگری خود به دست نیاورده است و الدحیل با صرف هزینه فراوان هدفی جز موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
 

 

1471653

 

روی فاریا، سرمربی سابق الدحیل پس از شکست در سوپر کاپ برابر السد از سمت خود استعفا داد و شایعه شده بود که آن‌ها به دنبال جمال بلماضی سرمربی فعلی تیم ملی الجزایر هستند.


پیش از این نیز حسین عموته مراکشی در السد به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد و حالا دیگر تیم قدرتمند قطر به دنبال مربی مراکشی دیگری است.


الدحیل یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است که در گروه پرسپولیس قرار گرفته و در جست و جوی اولین افتخار آسیایی خود خواهد بود.

دیدگاه‌ها