کد خبر : 1663710 | 03 بهمن 1398 ساعت 12:40 | 87K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

باورم نمی‌شود تیم 600 میلیون پوندی اینقدر بد باشد

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل برنلی گفت از عملکرد این تیم شرمنده است و باورش نمی‌شد یک تیم 600میلیون پوندی تا این حد ضعیف بازی کند.

باورم نمی‌شود تیم 600 میلیون پوندی اینقدر بد باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب منچستریونایتد مقابل برنلی که در اولدترافورد و با نتیجه 2-0 اتفاق افتاد، ریو فردیناند اسطوره یونایتد گفت از تماشای عملکرد این تیم شرمنده شده و باورش نمی‌شد تیمی تا این حد گران‌قیمت اینقدر بد بازی کند.

 

شاگردان اوله گنار سولسشر در طول 90 دقیقه نمایش ضعیفی داشتند و چند روز بعد از شکست قبلی‌شان مقابل لیورپول شکست دیگری متحمل شدند. این برای یونایتد شکستی تاریخی هم بود چرا که برنلی شش دهه بود که نتوانسته بود آنها را در خانه‌شان شکست دهد.

 

1471789

 

ریو فردیناند که در پایان بازی با بی‌تی اسپورت گفتگو می‌کرد گفت:" می‌گویند این تیم 600 میلیون پوند هزینه کرده. برای چه هزینه کرده؟ من که نشانه‌ای از آن نمی‌بینم. من هیچ نشانه‌ای از این پول نمی‌بینم".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" راستش را بخواهید از دیدن بازی امروز شرمنده شدم. اینجا ایستادن و به عنوان یک یونایتدی صحبت کردن باعث شرمندگی است. البته نه فقط به خاطر عملکرد تیم، مساله این است که نمی‌دانم در بازی‌های بعدی چه اتفاقی قرار است بیفتد. من در این تیم ندیدم که برای خودش مسیر مشخص و هدف مشخصی داشته باشد و بگوید ما داریم تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به فلان هدف برسیم. نه، من که چنین چیزی ندیدم".

 

دیدگاه‌ها