کد خبر : 1663762 | 03 بهمن 1398 ساعت 15:37 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی میل

وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

باشگاه آرسنال با اطلاع از علاقه رئال به گابریل مارتینلی قصد دارد قرارداد این پدیده برزیلی را تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند.

وحشت در آرسنال؛ رئال در کمین پدیده برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در فصل اسف بار آرسنال که تا به اینجا تیم دهم لیگ برتر است، بدون شک ظهور گابریل مارتینلی پدیده 18 ساله برزیلی تنها اتفاق مثبت بوده است. مارتینلی تابستان امسال و با 6 میلیون یورو به آرسنال پیوست در حالی که او بهترین بازیکن لیگ پائولیستا بود و تیم های بزرگ دیگری نیز خواهانش بودند.

 

 

1471862

 

 

مارتینلی دراین فصل 21 بازی برای آرسنال انجام داده، ده گل زده و سه پاس گل نیز داده است. در اسپانیا می گویند که اکنون رئال مادرید خواهان جذب او شده و حاضر است 60 میلیون یورو نیز برای وی پرداخت کند. مارتینلی در یکی از مصاحبه های خود از علاقه اش به رئال و رونالدو صحبت کرده بود و اینکه همواره فوق ستاره پرتغالی را الگوی فوتبالی خود می داند.

 

 

1463765

 

 

مارتینلی در آرسنال هفته ای 11 هزار یورو دستمزد می گیرد ولی رئال حاضر است دستمزدی بسیار بیشتر به وی پرداخت کند. همین مساله باعث بیم سران آرسنال شده به طوریکه به ایجنت وی گفته اند که حاضرند قراردادی جدید با مارتینلی امضا کنند و دستمزد او را به 35 هزار یورو در هفته افزایش دهند. به این ترتیب او سالانه 2 میلیون یورو از توپچی ها دریافت خواهد کرد.

مارتینلی اخیرا در بازی با چلسی توانست گل اول آرسنال را به زیبایی به ثمر برساند و بار دیگر چشم ها را به خود خیره کرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه ای از مارتینلی به عنوان استعداد قرن یاد کرده بود.

 

دیدگاه‌ها