کد خبر : 1663778 | 03 بهمن 1398 ساعت 17:20 | 127.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ستین کار دارد

5 متهم ردیف اول نمایش افتضاح بارسا در ایبیزا

بارسلونا شب گذشته چیزی با یک تراژدی بزرگ فاصله نداشت ولی به لطف دو گل گریزمان توانست ایبیزا را با پیروزی ترک کند.

5 متهم ردیف اول نمایش افتضاح بارسا در ایبیزا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین تیم دسته سومی ایبیزا به زحمت موفق به کسب پیروزی 1-2 شد. بارسا تا دقیقه 72 با یک گل عقب بود و خطر حذف از کوپا دل ری را احساس می کرد ولی با دبل گریزمان توانست از یک تراژدی بزرگ جلوگیری کرده و راهی یک هشتم نهایی شود.

لیونل مسی، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس در این بازی حضور نداشتند و کیکه ستین تیمش را با ترکیبی از نفرات اصلی و ذخیره راهی میدان کرد. ترکیبی که اصلا جواب نداد و چیزی نمانده بود که بارسا حذف شود.

در نمایش ضعیف بارسا شاید بتوان نقش 5 بازیکن را بیشتر دانست. ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو، ریکی پویج، جونیور فیرپو و کارلس پرز عملکردی ناامیدکننده  تر از دیگران در زمین داشتند.

 

 

1471884

 

 

نسلون سمدو: مدافع پرتغالی نه در دفاع و نه در حمله نمایش خوبی نداشت و در زمین سردرگم بود. او هرگز نتوانست خودش را در جریان بازی قرار دهد.

 

ریکی پویج: برای هافبک جوان بارسا این یک فرصت مناسبی دیگر بود تا ارزش هایش را اثبات کند. او در بازی قبل برابر گرانادا از دقیقه 71 وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت ولی شب گذشته هرگز نتوانست میانه زمین را در اختیار خود بگیرد و به خاطر نمایش ضعیفش تعویض شد. پویج باید از این بازی استفاده بیشتری می کرد ولی پاسخ توقعات را نداد.

 

 

1471033

 

 

کارلس پرز: شب، شب کارلس پرز نبود. او که در شروع فصل و در غیاب مسی و سوارز عالی کار کرده بود، برابر ایبیزا نمایش ناامیدکننده ای داشت و اولین بازیکن تعویضی بود. هرچند پرز در پست همیشگی خود بازی نمی کرد ولی انتظار می رفت به عنوان زوج تهاجمی گریزمان بازی بهتری ارائه دهد.

 

جونیور فیرپو: مدافع چپ بارسا در بازی شب گذشته جونیور بود ولی به قدری بد بازی کرد که جوردی آلبا نیمه دوم جای او را گرفت و روند را به سود بارسا در سمت چپ تغییر داد. آلبا بود که پاس گل دوم را در دقیقه 94 به گریزمان داد.

 

 

1436542

 

 

راکیتیچ: بدون شک این یکی از ضعیف ترین بازی های ستاره کروات با پیراهن بارسلونا بود. راکیتیچ که بازهم زمزمه های جدایی اش به گوش می رسد، انتظار می رفت با استفاده از شخصیت و تجربه بالایش به اداره بازی به سود بارسا بپردازد ولی او هم آنقدر بد کار کرد که در نیمه دوم تعویض شد.

 

دیدگاه‌ها