کد خبر : 1663846 | 04 بهمن 1398 ساعت 01:30 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

وولوز 1-2 لیورپول: قرمزها توقف ناپذیرند

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل وولوز به پیروزی 2-1 رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک شد.

وولوز 1-2 لیورپول: قرمزها توقف ناپذیرند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در 22 دیدار قبلی، 21 پیروزی و تنها یک تساوی داشتند، در دیدار امشب مقابل تیم سختکوش وولوز به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند بیست و دومین پیروزی فصل شان را جشن بگیرند.

لیورپولی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه وولوز بود که جوردن هندرسون ارسال دیدنی ترنت الکساندر آرنولد را تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

1471978

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 11 به گل تساوی برسد اما دوهرتی که روی پاس موتینیو صاحب یک فرصت خوب شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.

حملات بازیکنان وولوز ادامه پیدا کرد و در مقابل لیورپولی ها به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. بازی با همین روند ادامه داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نمی شد. در آخرین ثانیه‌های این نیمه بود که روی پاس خوب فیرمینو، صلاح صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع دوهرتی، مانع از باز شدن دروازه وولوز شد و در نهایت نیمه اول با همان تک گل به سود لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، روی اشتباه ترائوره پشت محوطه خودی، صلاح گل دوم لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه محکم او را روی پاتریسیو برگشت داد.

بازیکنان میزبان خیلی سریع واکنش نشان دادند و در دقیقه 51 توانستند به گل تساوی برسند. روی حرکت خوب آداما ترائوره از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه لیورپول بود که رائول خیمنز با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

1471980

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 60، لیورپولی ها این فرصت را داشتند که به گل دوم برسند اما بعد از بلوکه شدن ضربه مینامینو، فیرمینو هم توپ را به بیرون زد.

پس از آن، نوبت بازیکنان میزبان بود که در دقایق 65 و 68، صاحب دو موقعیت خوب شوند اما واکنش های خوب آلیسون، مانع از باز شدن دروازه قرمزها برای بار دوم شد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نمی شد و به نظر می رسید که بازی با تساوی به پایان خواهد رسید تا اینکه در دقیقه 84، سرانجام این لیورپول بود که توانست بار دیگر پیش بیفتد. در حالی که حرکت محمد صلاح خط دفاعی وولوز را به هم ریخته بود، توپ با پاس هندرسون به فیرمینو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، گل دوم را به نام خود کرد.

 

1471981

 

در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که تلاش بیشتری برای زدن گل تساوی انجام داد و حتی در آخرین ثانیه ها فرصت داشت تا به این هدف برسد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا لیورپول به برتری 2-1 برسد و فاصله اش با منچسترسیتی را، علی رغم یک بازی کمتر، به 16 امتیاز افزایش بدهد.

دیدگاه‌ها