کد خبر : 1663860 | 04 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیچکس جلودار ترنت الکساندر آرنولد نیست

درخشش دوباره آقای پاس گل لیورپول(عکس)

ترنت الکساندر آرنولد، سلطان پاس گل انگلستان در جریان پیروزی لیورپول مقابل ولوز دهمین پاس گل خود را داد تا نشان دهد تیمهای لیگ برتری هنوز راهی برای جلوگیری از درخشش او نیافته‌اند.

درخشش دوباره آقای پاس گل لیورپول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز لیورپول و ولوز ترنت الکساندر آرنولد در زمین چمن ورزشگاه خانگی حریف به دنبال توپ به سمت پرچم کرنر می‌دوید که ناگهان با قیافه‌های عصبانی و دشنام‌های گروهی از هواداران ولوز مواجه شد که روی سکوهای نزدیک به پرچم کرنر از خجالتش درآمدند ولی ترنت به آنها پشت کرده، منتظر رسیدن توپ ماند و سپس یک دست خود را بلند کرد. جردن هندرسون می‌دانست منظور او از این پیام چیست. هندرسون با یک جاگیری عالی پاس گل آرنولد را دریافت کرده و گل اول لیورپول را در دقیقه 8 به ثمر رساند.

 

1472000

 

این دهمین پاس گل ترنت الکساندر آرنولد در فصل جدید لیگ برتر بود. او تا این لحظه در هر پنج لیگ بزرگ اروپایی بیشتر از هر بازیکن دیگری پاس گل داده است.

 

1471999

 

با این وجود به نظر می‌رسد تیمهای حریف لیورپول تا کنون نتوانسته‌اند راهی برای توقف این سلطان پاس گل پیدا کنند. در بازی دیروز مقابل ولوز آرنولد بیشتر از همه بازیکنان حاضر در میدان با توپ تماس داشت. گرت ساوت‌گیت مسلما در کنار یورگن کلوپ از این درخشش‌ الکساندر آرنولد خوشحال است و امیدوار است تا زمان برگزاری رقابتهای یورو2020 برای او مشکلی پیش نیاید. اگر او و تیم ملی انگلیس بتوانند از درخشش و استعداد این ستاره 21ساله استفاده کنند انگلیس می‌تواند در این رقابتها برای هر تیمی دردسرساز شود.

 

1471998

 

 

دیدگاه‌ها