تکنیک ها و مهارت های ریکاردو کوارشما
بازیکنان - 06 بهمن 1398 ساعت 00:05 - 3.7K بازدید

تکنیک ها و مهارت های ریکاردو کوارشما

ریکاردو آندراده کوارسما برناردو (به پرتغالی: Ricardo Andrade Quaresma Bernardo) (تلفظِ پرتغالی اروپایی:[ʁiˈkaɾðu kwɐˈɾɛʒmɐ]) (زاده ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۳) که عموماً با نام ریکاردو کوارسما شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است.

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم اسپورتینگ لیسبون در پرتغال آغاز کرد و همچنین برای بارسلونا، اینتر میلان، چلسی، بشیکتاش و الاهلی دبی بازی کرد، اما بهترین سال‌های زندگی خود را در پورتو سپری کرد. او محبوب است برای ترکیب رپرتوار از ترفندها به سبک خود را از بازی، از جمله ربونا و trivela، دوم خم شدن شات با خارج از پای راست خود است. یک برنده که می‌تواند بر روی هر دو طرف بازی کند، کیفیتش از سرعت و ظرافت یک مشکل عادی برای مخالفت با دفاع است.

کوارسما از سال ۲۰۰۳ تاکنون بیش از ۷۵ بازی برای تیم ملی پرتغال دارد. او در سه قهرمانی اروپایی، از جمله مبارزات پیروزمندانه خود در یورو ۲۰۱۶ و پایان نیمه نهایی خود در یورو ۲۰۱۲، و همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸، نشان داد و با گلی که به تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی زد توانست تیم پرتغال را راهی مرحله بعد مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ کند.

القاب او عبارت اند از اسب وحشی و Q7 یکی از صمیمی‌ترین دوست‌های کریستیانو رونالدو است.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.