کد خبر : 1663872 | 04 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای بارسلونا؛ دمبله پا به توپ شد

بارسلونا از روند بهبود مصدومیت عثمان دمبله راضی است چرا که او اخیرا در مجموعه تمرینی باشگاه پا به توپ شده و به نظر می‌رسد به زودی می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

خبر خوب برای بارسلونا؛ دمبله پا به توپ شد

به گزارش "ورزش سه"، روند بهبود مصدومیت عثمان دمبله ستاره بارسلونا ادامه دارد و این باشگاه از سرعت بهبود او رضایت دارد چرا که با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد او به  زودی می‌تواند با پیراهن بارسا به میدان برود. دمبله دیروز صبح در مجموعه تمرینی باشگاه حاضر شد و دور از نفرات اصلی به صورت انفرادی به گرم کردن پرداخت و حتی توانست پا به توپ شده و تمرین شوت‌زنی انجام بدهد.

 

1472017

 

دمبله این هفته از روز دوشنبه دویدن را آغاز کرده بود و حالا وارد فاز دوم روند بهبود خود شده است. دمبله روند درمان مصدومیت خود را از ابتدا از دوحه قطر آغاز کرد ولی حالا دوباره به اسپانیا بازگشته و دیروز نشان داد که به  بازگشت به ترکیب بارسا نزدیک شده و کیکه ستین به زودی می‌تواند روی او حساب باز کند.

 

بارسا امیدوار است دمبله در زمان شروع رقابتهای چمپیونزلیگ در تاریخ 25 فوریه به حدی از آمادگی رسیده باشد که بتواند برای بلوگرانا به میدان برود. دمبله از ماه نوامبر به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور بوده. او در بازی بارسا مقابل تیم سابقش دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شده بود.

 

دیدگاه‌ها