کد خبر : 1663880 | 04 بهمن 1398 ساعت 11:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبریز در نقطه جوش استارت می زند!

در اولین گام شروع لیگ بعد از تطیلات تبریز میزبان سپاهان خواهد بود و تراکتور میهمان استادیم آزادی و این یعنی استارت در نقطه جوش!

تبریز در نقطه جوش استارت می زند!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال ایران بعد از یک ماه استراحت از روز شنبه کار خود را استارت خواهد زد و نمایندگان تبریز کار سختی را در همان ابتدای کار خواهند داشت. در روز اول مسابقات ماشین سازی در تبریز میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود و تراکتور نیز روز یکشنبه میهمان پرسپولیس در استادیوم آزادی خواهد بود .

 

کار از روز شنبه و با دیدار ماشین سازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در استادیوم شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز خواهد شد.


در دیدار رفت  دوتیم ماشین سازان برغم بازی خوبی که داشتند بازنده به تبریز بازگشتند و حالا با سرمربی و سیمای جدید آماده نمایش در ورزشگاه اختصاصی خود هستند. شیخ لاری در اولین گام رسمی خود برای سبزهای تبریز کار دشواری دارد و انتظار از او این است که  سپاهان را در تبریز  متوقف کند .

 

روز دوم مسابقات تراکتور میهمان پرسپولیس در استادیوم آزادی خواهد بود. دیداری که به خودی خود از حساسیت بالایی برخوردار است .

 

1470427


ساکت الهامی اولین دیدار رسمی خود را تحت عنوان سرمربی بدون پسوند موقت روی نیمکت تراکتور خواهد نشست و در مقابل یحیی گل محمدی نیز اولین دیدار رسمی خود روی نیمکت پرسپولیس را پشت سر خواهد گذشت که همین کلمه اولین به‌خودی خود از ویژگی های این بازی است بخصوص که این دو مربی فصل پیش در پدیده زوج موفقیت تیم مشهدی بودند. 


یحیی یک تجربه تلخ را در تبریز دارد. گل محمدی سرمربی تیمی شده بود که از نقل و انتقالات محروم بود و چاره ای جز کار با تراکتوری های امید نداشت ولی با این حال او سوای نتایج، نتوانست ارتباط خوبی با تی تی ها برقرار کند و همین موضوع باعث جدایی او شد.

 

تقابل بعدی میتواند تقابل تی تی ها با تیفوسی های پرسپولیس در استادیوم آزادی باشد. دعوای 90 و 10 درصد توسط تهرانی ها آغاز می شود و در نهایت به خواسته 70 و 30 درصدی تراکتوری ها ختم می شود. کل کل های متعصب های دو تیم هیجان را در این دیدار به بالاترین نقطه خواهد رساند.

 

ماشین – سپاهان و پرسپولیس – تراکتور نقطه جوشی برای آغاز دوباره لیگ برتر است و پیش بینی اینکه هر دو استادیوم پر از تماشاگر شود دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها