کد خبر : 1663895 | 04 بهمن 1398 ساعت 02:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: مسئولیت کامل شکست با من است

بعد از شکست شوکه کننده اتلتیکو مادرید مقابل یک تیم دسته سومی در کوپا دل ری، دیگو سیمئونه سرمربی این تیم مسئولیت کامل شکست را پذیرفت.

سیمئونه: مسئولیت کامل شکست با من است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیروز در جام حذفی اسپانیا در یک بازی شوکه کننده مقابل تیم دسته سومی کالچرال لئونسا با نتیجه 2-1 شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

 

1472052

 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی گفت از نتیجه‌ای که تیمش بدست آورده ناراحت است ولی نتیجه‌ای که بدست آمد و شکست تلخ را می‌پذیرد و مسئولیت کامل آن را به عهده می‌گیرد.

 

سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما نمی‌توانستیم گل بزنیم. مسئولیت این شکست کاملا با من است. کالچرال شایسته پیروزی در این بازی بود".

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" من مثل روز اولی که به این باشگاه آمدم برای کار کردن در اتلتیکو انگیزه دارم. پنالتی‌ها یا باخت‌های وقت اضافه در چمپیونزلیگ من را عوض نکرده و حذف در این مرحله هم من را عوض نخواهد کرد. من تیم مهمی دارم و نتایج خوب به زودی از راه خواهند رسید".

 

سیمئونه در ادامه گفت:" ما از قاطعیت لازم در این بازی برخوردار نبودیم. ویتولو چند شانس داشت و سائول با ضربه سر می‌توانست گلزنی کند. خلاصه ما چند موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم که هدر دادیم".

 

دیدگاه‌ها