کد خبر : 1663960 | 04 بهمن 1398 ساعت 18:21 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

در تمام کنندگی ضعف داریم

ستین: ایبیزا ترس بزرگی به من وارد کرد

کیکه ستین از بازی با ایبیزا به عنوان یکی از بازی های دشوار و ترسناک برای خود یاد کرد. دیداری که بارسا به زحمت 1-2 پیروز شد و حتی ممکن بود حذف شود.

ستین: ایبیزا ترس بزرگی به من وارد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی دشوار در زمین ایبیزا و راهیابی به یک هشتم نهایی کوپا دل ری، فردا باید در مستایا برابر والنسیا قرار بگیرد. یک بازی سخت و حساس که سومین بازی کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید آبی اناری ها نیز محسوب می شود.

 

 

1472121

 

 

ستین در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه وقتی تیمی مثل والنسیا بازی خود را می بازد، برای بازی بعدی از انگیزه هایی بسیار زیاد برخوردار می شود و حالا ما حریف این تیم هستیم. آنها به مایورکا باخته اند و می خواهند برابر ما جبران کنند. انتظار بهترین والنسیا را دارم و می دانم که کار را برای ما دشوار خواهند کرد. برخلاف بازی با ایبیزا این بار برابر تیمی بازی داریم که هجومی تر کار می کند و قطعا فضاهای خالی بیشتری نصیب مان خواهد شد.»

 

ستین ادامه داد:« این حس را ندارم که با تیم ایده آل مان فاصله زیادی داریم. برابر ایبیزا خوب نبودیم و به آن اعتراف نیز کردم. می دانم که در برخی زمینه ها باید بهتر کار کنیم. ما در تمام کنندگی مشکلاتی داریم. در برخی موارد خیلی عالی کار می کنیم ولی نقاط ضعفی هم داریم. هدف من این است که از بارسا تیمی بسازم که وابسته به بازیکن نباشد و مستقل از اینکه چه کسانی در زمین هستد، بهترین نمایش را داشته باشد.»

 

 

1471728

 

 

نقل و انتقالات زمستانی:« فعلا اهمیتی به این موضوع نمی دهم. بارسا باشگاه بزرگی است و در حالت طبیعی باید برای فتح همه جام ها بجنگد اما مصدومیت ها را نمی توان کنترل کرد. همه چیزهایی که می شنوید، در حد فرضیه هستند و نمی خواهم به آنها بپردازم.»

 

رودریگو موره نو در بارسا:« من همه بازیکنان بزرگ را دوست دارم. او یک بازیکن فوق العاده است و یک مهره کلیدی برای تیمی که در آن بازی می کند. رودریگو فردا برابر ما بازی خواهد کرد و باید به خوبی او را مهار کنیم.»

 

مصاف با لگانس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری:« بدون شک دو بازی خانگی متوالی در هفته بعد خبر مثبتی است(برابر لگانس در کوپا و لوانته در لالیگا). اینکه میزبان هستیم، یک مزیت است. همه دیدیم که در یک شانزدهم نهایی بازی در زمین تیم هایی که روی کاغذ ضعیف تر بودند، تا چه اندازه دشوار بود و برخی تیم های لالیگا چه ضرباتی خوردند. به شخصه برابر ایبیزا ترس بزرگی به من وارد شد. این یک واقعیت است.»

 

حفظ توپ و خلق موقعیت:« برابر گرانادا به اندازه کافی خلق موقعیت کردیم ولی در امر گلزنی خیلی موفق نبودیم. گرانادا بازی را بسته بود و خوب دفاع کرد. برابر ایبیزا مشکلاتی دیگر داشتیم از جمله بازی روی چمن مصنوعی. آنها بسیار باانگیزه کار کردند و ما برعکس، فاقد شور و شعف لازم بودیم. معتقدم خوب خلق موقعیت می کنیم ولی باید در تمام کنندگی بهتر شویم.»

 

 

1471725

دیدگاه‌ها