کد خبر : 1663969 | 04 بهمن 1398 ساعت 18:49 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: تحت تاثیر نمایش شالکه قرار گرفتم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد حواس تیمش باید معطوف به عملکرد خودش باشد.

هانسی فلیک: تحت تاثیر نمایش شالکه قرار گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تنها چهار امتیاز با لایپزیش صدرنشین فاصله داشته و این هفته باید در دیداری دشوار به مصاف شالکه برود. هانسی فلیک رد کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد این مسابقه و انتقال آلوارو اودریوزولا به بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

دیدار مقابل شالکه: "همه ما بازی شالکه مقابل گلادباخ را تماشا کردیم و من از نمایش این تیم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. آنها ساختار موفقی در حملات داشته و فوتبال زیبایی ارائه می دهند و در نهایت نیز مقابل گلادباخ شایسته کسب پیروزی بودند. حواس ما باید معطوف به عملکرد خودمان باشد، نه رقابت برای قهرمانی در بوندسلیگا. طبیعتا لایپزیش و دورتموند نیز می خواهند قهرمان شوند و ما باید در بالاترین سطح بازی کنیم."

 

1472123

 

انتقال آلوارو اودریوزولا به بایرن: "او بازیکن تاثیرگذار و انسان خوبی است. اودریوزولا مدافعی با ذهنیتی هجومی بوده که در زمین حریف ارسال های خوبی دارد و می تواند چاشنی سرعت را به ترکیب بایرن اضافه کند. من هنوز در مورد بازی دادن به اودریوزولا در مسابقه فردا تصمیم نگرفته ام."

 

فعالیت بایرن مونیخ در بازار زمستانی: "تمام خواسته های من تحقق نیافته، البته حالا ما یک گزینه دیگر داریم و این انعطاف پذیری بیشتری به ما می دهد."

 

تولد 60 سالگی یوواخیم لوو: "ما در تیم آلمان یک دوره عالی و موفق را با هم پشت سر گذاشتیم. کاری که یوواخیم لوو تاکنون برای پیشرفت فوتبال آلمان انجام داده فوق العاده بوده و او مربی بسیار خوبی است."

دیدگاه‌ها