کد خبر : 1663985 | 04 بهمن 1398 ساعت 20:09 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

زنده‌روح: برد تیم مهم‌تر از گلزنی من است

هافبک جدید گل‌گهر می‌گوید هدف او و هم‌تیمی‌هایش برتری مقابل سایپا است و گلزنی در اولویت اول او قرارندارد.

زنده‌روح: برد تیم مهم‌تر از گلزنی من است

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا زنده‌روح با ۷ گل زده در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته و به‌عنوان یک هافبک برترین گلزن لیگ به شمار می رود که بعد از عملکرد موثر در ماشین‌سازی، اکنون راهی گل‌گهر شده است و فردا باید مقابل سایپا اولین دیدار رسمی خود را برای این تیم انجام دهد.

 

زنده‌روح درباره دیدار گل‌گهر و سایپا عنوان کرد: جایگاه دو تیم در جدول لیگ موجب شده تا این بازی از حساسیت خاصی برخوردار باشد و به نوعی می‌توان ارزش برتری در این مسابقه را بیش از سه امتیاز دانست که ما برای خروج از شرایط فعلی به این پیروزی نیاز داریم.

 

او به آمادگی سیرجانی‌ها برای این دیدار اشاره کرد و افزود: تمرینات خوبی داشتیم و انجام چند دیدار تدارکاتی نیز موجب شده تا کادر فنی از بچه‌ها شناخت پیدا کنند و همچنین هماهنگی بیشتری بین بازیکنان به وجود بیاید. الان تیم در شرایط خوبی است که امیدوار هستیم با یک برد مقابل سایپا، انگیزه زیادی برای نیم‌فصل دوم پیدا کنیم.

 

هافبک گل‌گهر درخصوص انگیزه‌اش برای ادامه گلزنی‌های تیم جدید خود عنوان کرد: من یک مهاجم نیستم و در وظایف فنی‌ام گلزنی تعریف نشده است. تلاش می‌کنیم در قالب یک تیم برای موفقیت و سه امتیاز تلاش کنم ولی هیچ بازیکنی از گلزنی بدش نمی‌آید؛ صادقانه بگویم که برای من برد تیم مهم‌تر از گلزنی است و دوست دارم فردا گل‌گهر برنده بازی باشد و اگر هم گل زدم که خوشحال‌تر می‌شوم.

دیدگاه‌ها