کد خبر : 1664130 | 05 بهمن 1398 ساعت 13:50 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

مینو رایولا:

هواداران یووه، رویای بازگشت پوگبا را ببینند!

مینو رایولا، ایجنت جنجالی پل پوگبا می‌گوید هواداران یوونتوس نباید از جذب پوگبا ناامید شوند ولی این روزها زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده این ستاره فرانسوی نیست.

هواداران یووه، رویای بازگشت پوگبا را ببینند!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته‌ی مینو رایولا، ایجنت جنجالی پل پوگبا، ستاره جنجالی منچستریونایتد، هواداران یووه می‌توانند همچنان رویای جذب دوباره او را در سر داشته باشند ولی این روزها زمان مناسبی برای صحبت و گمانه‌زنی درباره آینده او نیست.

 

1472292

 

پوگبا مثل بخش اعظم فصل جاری این روزها به دلیل مصدومیت در یونایتد حاشیه‌نشین است اما رابطه او با اوله گنار سولسشر و مدیریت یونایتد در طول فصل دچار تنش زیادی بوده است. رایولا پیش از این گفته بود که پیشرفت یونایتد در این فصل یکی از عوامل موثر در مذاکره بر سر آینده او خواهد بود. قرار است آینده پوگبا در تابستان آتی مشخص شود و از باشگاه سابق پوگبا، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان مهمترین متقاضیان او نام برده می‌شود.

 

1472290

 

رایولا دیروز بعد از دیدار آث میلان و برشا به خبرنگاران گفت:" هواداران یووه می‌توانند همچنان رویای بازگشت پوگبا را در سر داشته باشند چون آدم بدون داشتن رویا مرده است".

 

1472289

 

ایجنت پل پوگبا در ادامه گفت:" ولی من در رویا سیر نمی‌کنم و در دنیای واقعی قدم برمی‌دارم. من مجبورم برای مشتریانم بهترین و درست‌ترین تصمیماتم را بگیرم. در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده پل پوگبا نیست".

 

دیدگاه‌ها