کد خبر : 1664178 | 05 بهمن 1398 ساعت 16:10 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

روماردا تکمیل شد؛ استقبال جهنمی در انتظار رئال

هواداران رئال ساراگوسا تمام بلیت های بازی برابر رئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری را خریداری کردند تا برای اولین بار در فصل جاری ظرفیت ورزشگاه روماردا تکمیل شود.

روماردا تکمیل شد؛ استقبال جهنمی در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی یک هشتم نهایی کوپا دل ری انجام شد و بر این اساس رئال مادرید در روماردا باید به مصاف ساراگوسا برود. تیمی که چند سالی است که در دسته دوم اسپانیا بازی می کند. ساراگوسا سابقه ای طولانی در لالیگا دارد و بارها برای رئال مادرید دردسرساز شده است. در 5 مصاف اخیر دو تیم در کوپا دل ری، ساراگوسا سه بار پیروز شده از جمله در فینال سال 2004 که توانست 3-2 بر تیم کهکشانی متشکل از زیدان، فیگو، رونالدو و .... غلبه کند.

 

 

1472347

 

 

بلافاصله پس از قرعه کشی، صفوف طویلی از هواداران مقابل ورزشگاه روماردا برای خرید بلیت تشکیل شد. 28 هزار نفر آبونه هستند و شش هزار بلیت دیگر در ورزشگاه به فرش می رفت. در نهایت شب گذشته بلیت فروشی شروع شد و خیلی زود نیز به اتمام رسید تا برای اولین بار در فصل جاری ظرفیت ورزشگاه کاملا تکمیل شود.

نکته جالب اینگه باشگاه ساراگوسا قیمت بلیت ها را دو برابر کرده بود. ارزان ترین بلیت 60 یورو و گران ترین 95 یورو قیمت گذاری شده بود.

بازی چهارشنبه ساعت 23.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها