کد خبر : 1664193 | 05 بهمن 1398 ساعت 18:10 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز جدید تاتنهام به ستاره رئال (عکس)

گرت بیل ستاره ولزی رئال مورد توجه تاتنهام، باشگاه سابقش قرار گرفته و اخباری مربوط به بازگشت او در تابستان آتی شنیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان 2013 بود که با انتقالی 101 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال، تبدیل به گران ترین فوتبالیست دنیا شد. 

بیل در طی این سال ها عملکردی پر نوسان در رئال داشته است. او در اغلب فینال های بزرگ برای رئال گلزنی کرده و یک مهره تاثیرگذار بوده ولی در دو سه سال اخیر جایگاه ثابت خود را از دست داده و به دلیل مشغولیت هایش در ورزش گلف، همواره مورد انتقاد اسپانیایی ها قرار داشته است. به اینها مصدومیت های متوالی بیل را نیز باید اضافه کرد.

 

 

1472362

 

 

بیل تابستان امسال تا مرز جدایی از رئال و رفتن به یک باشگاه چینی هم پیش رفت ولی رئال با رد پیشنهاد مالی چینی ها به بیل اجازه خروج نداد اما این روزها شایعات زیادی در مورد بازگشت او به تاتنهام منتشر شده است.

ابتدا خبر ملاقات سران رئال و تاتنهام برای مذاکره در مورد بیل توسط ال چیرینگیتو فاش شد و سپس اعلام شد که تاتنهام پیشنهادی 30 میلیون یورویی ارائه داده است که این پیشنهاد خیلی زود توسط فلورنتینو پرز رئیس رئال رد شد.

 

سه شنبه گذشته و در بحبوحه شایعات، حساب رسمی اینستاگرام تاتنهام، ویدئوی گل گرت بیل به نوریچ را منتشر کرد و شب گذشته برای دومین بار این کار را تکرار کرد. این بار گل بیل با پیراهن تاتنهام به ساوتهمپتون در اینستای باشگاه لندنی به چشم می خورد. نوریچ چهارشنبه شب حریف تاتنهام بود و ساوتهمپتون نیز باید امروز در جام حذفی به مصاف تاتنهام برود.

دو چراغ سبز به فاصله 4 روز که شایعات بازگشت بیل به تاتنهام را قوت بخشیده اند. بیل این روزها بار دیگر مصدوم است و بازی فردا برابر وایادولید را از دست خواهد داد. او در تلاش است به دربی هفته آینده مادرید برسد.

 

 

1472358

 

دیدگاه‌ها