کد خبر : 1664200 | 05 بهمن 1398 ساعت 17:13 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته عصبانی؛ انگار نصف رئال را خریده ایم!

آنتونیو کونته سرمربی اینتر، دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر کالیاری شرکت کرد.

کونته عصبانی؛ انگار نصف رئال را خریده ایم!

ه گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا از سری مسابقات هفته بیست و یکم سری آ میزبان کالیاری خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته در بازی هفته گذشته خود مقابل لچه متوقف شدند تا فاصله شأن با یوونتوس صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند. اینتر حالا برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارد.

 

آنتونیو کونته دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل کالیاری شرکت کرد.

 

بازی برابر کالیاری؟


مطمئنا با یک تیم با کیفیت و آماده روبرو خواهیم شد. کالیاری در این فصل فوق العاده عمل کرده و ما کار دشواری خواهیم داشت. همیشه با این تفکر وارد زمین می شویم که با حملات زیاد بازی را سریع تر به سود خودمان تمام کنیم.

 

 

1436491

 

 

نقل و انتقالات؟


همیشه تاکید کرده ام که هر بازیکنی را به خدمت می گیریم به این دلیل است که بازیکنی از تیم جدا می شود. لاتزارو قرضی جدا شد و موزس را به همان شکل جذب کردیم. تلاش ما این است که با تفکر تیم را تقویت کنیم. شما طوری درباره خرید های مان حرف می‌زنید که گویی ما نصف رئال مادرید را خریده ایم. ما تنها موزس و اشلی یانگ ۳۴ ساله را خریده ایم. 

 

عملکرد اینتر؟


بعد از ۶ ماه حالا تساوی برابر لچه برای ما نا امید کننده است و این موضوع نشان می دهد که اینتر پیشرفت کرده است. ما در حال ایجاد یک تیم جدید هستیم اما انگار کسی این اتفاق را باور ندارد.

 

 

1470289

دیدگاه‌ها