کد خبر : 1664215 | 05 بهمن 1398 ساعت 17:48 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت زیاد داشتیم و شانس آوردیم نباختیم!

قلعه‌نویی: از بعضی بازیکنان گله دارم

سرمربی سپاهان می گوید بی دقتی باعث شد تیمش سه امتیاز بازی با ماشین سازی را از دست بدهد.

قلعه‌نویی: از بعضی بازیکنان گله دارم

 

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی بعد از تساوی برابر ماشین سازی در نشست خبری پاسخ خبرنگاران را داد:

 

 

کیفیت زمین عالی بود

اول عذر می خواهم که دیروز در نشست خبری شرکت نکردم و در درجه دوم هم به مسوولان استادیوم شهید قاسم سلیمانی تبریک می گویم که در این سرما اینقدر زمین را خوب حفظ کردند.

 

 

مجازت شدیم

وقتی از دقیقه 2 تا 97 موقعیت داشتیم و مجازات شدیم، تازه شانس آوردیم که گل دریافت نکردیم. البته طبیعی است، شروع نیم فصل است و تیم ما تغییراتی داشته است و بازیکنان هماهنگ نبودند. از دو سه نفر از بازیکنان که موقعیت های بالای 80 درصد از دست دادند گله دارم ولی با این شریط از آنها تشکر می کنم. ماشین سازی تیم جوان و خوبی است ولی ما نمی توانیم از کسی گله مند باشیم و باید خودمان موقعیت هایمان را گل می کردیم. من خوشحالم که به تبریز آمدم چون خاطرات خوبی در این شهر دارم.

 

لغو اردوی ترکیه؟

قرار بود به اردوی ترکیه برویم ولی یک دستور العمل آمد که تیم ها به اردوی خارجی نروند، بعد از آن گفتند ما پیشنهاد دادیم و دیدید که فقط تراکتور به اردوی خارج از کشور رفت. به نظر به فوتبال باید نگاه فوتبالی نداشت و نباید مسائل دیگر را در آن دخیل کرد.

 

 

نقل و انتقالات؟

ما در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی خریدیم که دیر به ما اضافه شدند، مثل سروش رفیعی و مهدی ترکمان که تا 2 روز پیش نمی دانستیم او بازیکن تیم ما است، کی روش هم دو هفته دیر به تمرینات اضافه شد. ما در اصل دو بازیکن خریدیم چون طیبی جانشین پورقاز شد و ترکمان هم در شرایطی جذب شد که قرار بود سعید آقایی از جمع ما جدا شود. سروش هم بازیکن خوبی است و باید بیشتر ما با هماهنگ شود.

 

 

اخطارهای پرتعداد؟

اخطار اخلاقی را باید برخورد کرد ولی اخطار فنی در بازی اتفاق می افتد. من فکر می کنم امروز تیم داوری قضاوت بسیار خوبی داشتند.

 

دیدگاه‌ها