کد خبر : 1664246 | 05 بهمن 1398 ساعت 19:03 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم مدنظر ما در سطح بالایی بوده است

رادولوویچ: در 20 سال اخیر چنین شرایطی را تجربه نکردم

سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن گفت: در 20 سال مربیگری برای نخستین بار در این شرایط هستم و باید با شرایط لیگ و بازیکنان آشنا شوم که کار ساده‌ای نیست

رادولوویچ: در 20 سال اخیر چنین شرایطی را تجربه نکردم

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: برد بسیار مهمی برای ما بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که با تلاش آنها این برد بدست آمد. این برد از نظر روانی حائز اهمیت بود زیرا من تنها 10 روز است که در ایران هستم و از بازیکنان مجدد تشکر می‌کنم زیرا این برد نتیجه تلاش آنهاست. این 3 امتیاز اعتماد به نفس خوبی به ما می‌دهد و ثمره تمرینات اخیر ما بود و کارهای تمرین را بازیکنان در زمین اجرا کردند. از هواداران برای حمایت‌شان تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: با وجود اینکه امروز بردیم باید در نظر داشته باشیم که شرایط خوبی نداریم و چند بازیکن را از دست دادیم. در روزهای آتی چند بازیکن جدید به ما ملحق می‌شوند و همه باید با هم متحد باشیم تا روند رو به رشد را با ثبات ادامه دهیم. این تیم آینده بسیار خوبی دارد و بازیکنان با استعدادی دارد اما از استعداد تا مرحله نهایی خودشان فاصله دارند که نیاز به کار و تلاش است. به همین روند سختکوش‌مان ادامه می‌دهیم و امیدوارم عملکردمان بازی به بازی بهتر شود. کادرفنی و بازیکنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هواداران ذوب‌آهن از تیمشان راضی باشند.


رادولوویچ در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند بدشانس است که در ابتدای حضورش در ذوب‌آهن، این تیم با تیم‌های مدعی بازی دارد، گفت: در نهایت با همه این تیم‌ها بازی می‌کردیم و اگر یکی - دوماه فرصت داشتم کارم آسان‌تر بود. در 20 سال مربیگری برای نخستین بار در این شرایط هستم و باید با شرایط لیگ و بازیکنان آشنا شوم که کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل این برد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و برای هواداران، مدیریت و بازیکنان این برد خوب است.  سعی‌مان را می‌کنیم تا با روش خودمان بازی کنیم و امیدوارم 2 -3 بازیکن جدید اضافه شوند و این باعث می‌شود رقابت بیشتری بین بازیکنان ایجاد شود. امیدوارم عملکردمان بهتر شود.

 

وی درباره مهاجم خارجی و جدیدی که ذوب‌آهن قصد جذب او را دارد، گفت: دارکو مدیر برنامه‌های خودش را دارد و پیشنهاد داد و باشگاه قبول کرد. می‌توانم در جواب مدیریت که می‌پرسند بازیکن خوبی است یا نه جوابشان را بدهم، این بازیکن در بلژیک بازی کرده و بازیکن بزرگی است و در هر جا که بوده مثمرثمر بوده و امروز همه دیدند که در خط حمله مشکل داریم. منظمی استعداد بزرگی است اما بسیار جوان و 17 ساله و جوان‌ترین بازیکن لیگ است. درباره وفا باید بگویم 3 دفاع بیشتر نداریم و رقابت طولانی است. 14 بازی در پیش داشته و در هر پست 2 بازیکن اضافه‌تر نیاز داریم. الان یک دفاع کم داریم، پس از یک بازی باید ببینیم چه کسی را می‌توانیم جایگزین کنیم و می‌خواهیم رقابت در بین بازیکنان ایجاد کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که با جذب بازیکنان جدید ضعف‌های تیمش برطرف خواهد شد یا خیر گفت: هر کس به فوتبال علاقه‌مند است می‌فهمد من پس از بسته شدن پنجره به تیم ملحق شدم و در این فرصت می‌توانستیم بازیکنان آزاد را جذب کنیم و این شرایط با حالت عادی متفاوت است. دارکو و وفا اضافه می‌شوند تا در طول لیگ به ما کمک کنند و اگر مراقب شرایط باشند و کیفیت لازم را داشته باشند از آنها استفاده می‌کنیم و انتظار دارم کیفیت تیم را بالا ببرند.

دیدگاه‌ها