کد خبر : 1664268 | 05 بهمن 1398 ساعت 20:12 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز مانع درخشش پسران آبی نیست

استقلال و نجات از هرج و مرج 23 روزه!

استقلال با وجود روزهای کابوس واری که در این فصل پشت سر گذاشت موفق شد یک گام به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا نزدیک تر شد.

استقلال و نجات از هرج و مرج 23 روزه!

به گزارش "ورزش سه"، شاید زمانی که مشخص شد استقلال باید در راند اول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با الکویت بازی کند کمتر کسی فکر می کرد آبی ها  کار دشواری برای از پیش رو برداشتن این تیم داشته باشند اما شرایط در طول روزهای گذشته برای این تیم طوری رقم خورد که بسیاری از هواداران آبی از موفقیت تیم شان ناامید شده بودند.

 

طبق برنامه قبلی قرار بود بازی استقلال برابر الکویت در استادیوم آزادی برگزار شود، جایی که آبی ها می توانستند از حضور هواداران پرشور خود بهره ببرند اما به یکباره کنفدراسیون فوتبال نامه ای به فدراسیون فوتبال زد که باشگاه های ایرانی حق میزبانی از رقیبانشان در استادیوم آزادی را ندارند، این موضوعی بود که فضای فوتبال ایران را با شوکی بزرگ روبرو کرد و مدیرعاملان هر 4 باشگاه ایرانی با انتشار مصاحبه هایی مشترک و البته امضا ی یک تفاهم نامه اعلام کردند که آنها این رقابت ها را تحریم خواهند کرد.

در این بین استقلالی ها تقریبا قید این بازی را زده بودند که اسماعیل خلیل زاده صبح روز پنجشنبه اعلام کرد که آبی ها برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا راهی امارات می شوند، بامداد جمعه تمام اعضای کادرفنی استقلال به فرودگاه مهرآباد رفتند تا با پرواز چارتر راهی امارات شوند اما پروازی که موسوی عضو هیئت مدیره این باشگاه برای این تیم تهیه کرده بود مجوز فرود به فرودگاه امارات را دریافت نکرد تا آبی ها حدود 8 ساعت سرگردانی را تجربه کنند و در نهایت بعد از ظهر روز گذشته به امارات برسند.  

 

1472481

 

 

اگر فکر می کنید این تمام اتفاق هایی است که در روزهای گذشته برای استقلال افتاده بد نیست بدانید که آبی ها به دلیل بارش برف تهران در طول هفته گذشته تنها یک نوبت اجازه تمرین در  زمین چمن طبیعی را پیدا کرده بودند و با آمادگی حداقلی پای به این دیدار گذاشتند.

بازیکنان استقلال اما در طول بازی با الکویت تمام مشکلات هفته گذشته را فراموش کردند و با ارائه نمایشی جذاب، برتر و مقتدر توانستند این تیم را شکست بدهند و راهی مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 

برای فرهاد مجیدی که در طول 23 روزی که هدایت استقلال را برعهده گرفته انواع و اقسام مشکلات را به چشم خود دیده است، این یک شروع فوق العاده برای او محسوب می شود و حالا بسیاری از هواداران این تیم به ظهور یک سرمربی موفق و جذاب امیدوار شده اند.


فرهاد مجیدی حالا 3 روز فرصت دارد تا تیمش را آماده بازی به مراتب سخت از بازی الکویت کند، بازی با الریان که پیروزی در آن می تواند آبی ها را وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کند و فرهاد مجیدی را دوباره به یک چهره کاملا محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل کند.

دیدگاه‌ها