کد خبر : 1664296 | 05 بهمن 1398 ساعت 21:34 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت مورینیو از روشن نشدن تکلیف اریکسن

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد تیمش مقابل ساوتهمپتون ابراز رضایت کرد.

عصبانیت مورینیو از روشن نشدن تکلیف اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با دریافت گل در دقایق پایانی مقابل ساوتهمپتون در جام حذفی برابر این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد و کار به بازی تکراری کشید. ژوزه مورینیو از مشخص نشدن تکلیف کریستن اریکسن ابراز نارضایتی کرد، اما مدعی شد رفتار ستاره دانمارکی حرفه ای بوده است.

 

1470592

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه ای حاصل شد که ما را زنده نگه می دارد. این نتیجه ای نیست که ما دنبالش بودیم و باید یک مسابقه دیگر برابر ساوتهمپتون به میدان برویم، اما می خواهیم هنوز در این جام بمانیم و به دنبال پیروزی در بازی بعدی خواهیم بود.

 

احتمال جدایی کریستن اریکسن؟ من فقط می خواهم بگویم که این وضعیت نباید در 25 ژانویه اتفاق بیفتد و تقصیر تاتنهام نیست که ما در تاریخ 25 ژانویه در چنین شرایطی هستیم. باید تاکید کنم اریکسن از زمان حضور من رفتاری بسیار حرفه ای داشته است. تاتنهام آخرین مقصر این وضعیت است، اما داشتن این موقعیت در تاریخ 25 ژانویه مناسب نیست.

 

گزینه خرید لوسلسو؟ این اجبار نیست و یک گزینه است. من فکر می کنم لوسلسو در حال تصمیم گیری است، اما او تکامل باور نکردنی از زمان ورود من داشته و کار باشگاه را آسان کرده است. لوسلسو آنچه را که ما می خواهیم به خوبی درک می کند و پسر خوبی است. من فکر می کنم عملکرد لوسلسو باعث شده تاتنهام تصمیم بگیرد گزینه خرید دائم را اجرا کند."

دیدگاه‌ها