کد خبر : 1664314 | 05 بهمن 1398 ساعت 23:50 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان هافبک ناپولی برای سرمربی یوونتوس

پیوتر ژیلنسکی، هافبک ناپولی مدعی شد هواداران این تیم به مائوریتسیو ساری احترام نخواهند گذاشت.

خط و نشان هافبک ناپولی برای سرمربی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی که هواداران فوتبال در ایتالیا سراسر فصل در انتظارش بودند فرا رسید و فردا شب مائوریتسیو ساری در قامت سرمربی یوونتوس پای به سن پائولو گذاشته و مقابل تیم سابقش، بیانکونری را هدایت خواهد کرد. پیوتر ژیلنسکی علیرغم تمجید از ساری مدعی شد هدف او شکست این سرمربی و تیمش است.

 

1472583

 

پیوتر ژیلنسکی گفت: ساری خاطرات خوب زیادی را در اینجا به جای گذاشت، زیرا ما در دوران حضور او فوتبال خوبی بازی می کردیم و هواداران او را فراموش نکردند. با این حال، اکنون ساری سرمربی یوونتوس است و به همین دلیل بسیاری از هواداران ناپولی به او احترام نمی گذارند. ما در امپولی نیز با هم کار کردیم، اما مدت طولانی است یکدیگر را ملاقات نکرده ایم، بنابراین خوشحالم که با او صحبت می کنم.

 

ساری کسی بود من را به اینجا آورد و من خیلی به او مدیون هستم، او یک مربی فوق العاده است. اما حالا ما رقیب هستیم و من می خواهم و باید او را شکست دهم. ما از فضای پیرامون این مسابقه با خبر بوده و می دانیم هواداران چقدر به این دیدار اهمیت می دهند، پس ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

پست من زیر نظر رینو گتوزو تغییر یافته و حالا من خط هافبک سه نفره بازی می کنم، جایی که حس خوبی دارم. امیدوارم به زودی موفق به گلزنی شوم و در مقابل لاتزیو و اینتر هم می توانست این اتفاق رخ دهد. من می خواهم بیشتر تلاش کنم، زیرا می دانم فصل به خوبی پیش نرفته اما هنوز هم می توان شرایط را تغییر داد."

دیدگاه‌ها