کد خبر : 1664365 | 06 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 130.8K بازدید | 0 دیدگاه

خنت یا خنک؟! مساله این است

گیج‌های لیورپولی درخشش میلاد محمدی را دیدند

باشگاه بلژیکی خنت از گروهی از هواداران لیورپول که در ماه اکتبر برای تماشای دیدار لیورپول با خنک اشتباها به شهر خنت رفته بودند دعوت کرد تا بازی‌اش مقابل خنک را از نزدیک تماشا کنند.

گیج‌های لیورپولی درخشش میلاد محمدی را دیدند

به گزارش "ورزش سه"، در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، گروهی از هواداران لیورپول برای تماشای دیدار تیم محبوب‌شان با باشگاه بلژیکی خنک در لیگ قهرمانان اروپا شال و کلاه کرده و از انگلیس به بلژیک سفر کردند. سفر آنها اما وقتی خبرساز شد که این گروه از هواداران لیورپولی در تلفظ نام باشگاه بلژیکی دچار خطا شده و به اشتباه به شهر خنت که با خنک شباهت اسمی دارد رفتند.

 

1472644

 

این خطای عجیب و غریب یک گروه از هواداران لیورپول بلافاصله با واکنش رسانه‌ها مواجه شد. این گروه از لیورپولی‌ها در آن زمان هم بازی تیم محبوب‌‌شان را از دست دادند و هم هزینه‌هایی که برای سفر به بلژیک کرده بودند تا شاهد دیدار قرمزهای آنفیلد باشند از دست رفت.

 

حالا باشگاه شهر خنت که این دسته از هواداران به اشتباه به آن رفته بودند تصمیم گرفت در بازی دیشب خنت مقابل حریف بلژیکی‌اش خنک از آنها دعوت کند تا به خرج باشگاه به بلژیک رفته و دیدار این دو تیم که نام شهرهایشان شباهت زیادی به هم دارد را از نزدیک تماشا کنند.

 

1472643

 

باشگاه خنت در اینستاگرام خود نوشت:" ماه اکتبر گذشته این گروه از هواداران لیورپول که می‌خواستند دیدار لیورپول و خنک در لیگ قهرمانان را تماشا کنند به اشتباه از استادیوم باشگاه ما یعنی خنت سر در آوردند. ما حالا برای اینکه از آنها دلجویی کنیم دعوت‌شان کردیم تا بازی ما مقابل خنک را امشب از نزدیک تماشا کنند. خوشحالیم که این دفعه توانستید درست آدرس را پیدا کنید".

البته شباهت لفظی اسم این دو باشگاه بلژیکی در کشورهای مختلف و در همه جای دنیا بارها مشکل‌ساز شده و اشتباهاتی را پیش آورده که ایران هم از این اشتباهات مصون نبوده است. به خصوص با توجه به اینکه میلاد محمدی ستاره ملی‌پوش کشورمان در باشگاه خنت توپ می‌زند و اخیرا اخباری درباره احتمال انتقال بیرانوند به فوتبال بلژیک بار دیگر این مساله را پررنگ  کرده بود.

 

1472679

 

وقتی شایعه حضور بیرانوند در فوتبال بلژیک در ایران مطرح شد برخی رسانه‌ها مدعی شدند که بیرانوند قرار است به تیمی که میلاد محمدی در آن توپ می‌زند بپیوندد، یعنی تیم خنت؛ همین تیمی که دیشب از هواداران گیج لیورپولی دعوت کرده بود به تماشای بازی‌اش مقابل خنک بنشینند.

 

ولی در واقع خبر مربوط به انتقال بیرانوند، شایعه انتقال او به باشگاه خنک بلژیک بود که در لیگ قهرمانان حضور دارد. همان تیمی که باعث اشتباه لیورپولی‌‌ها شده و آنها را به ورزشگاه خنت فرستاده بود.

 

میلاد محمدی در بازی دیشب دو تیم خنت و خنک خوش درخشید و گل اول بازی را به ثمر رساند تا جای پای خود در این تیم بلژیکی را محکم‌تر کند. اگر شایعات به واقعیت پیوسته و بیرانوند راهی خنک شود تعداد کل فوتبالیست‌های لژیونر ایرانی در فوتبال بلژیک به عدد پنج خواهد رسید.

 

البته اخیرا مشخص شده که بیرانوند به احتمال بیشتر راهی آنتورپ شده و به این تیم خواهد پیوست و نه خنک. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد و در نهایت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان راهی کدام تیم بلژیکی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها