کد خبر : 1664375 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:00 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان محبوب والورده در راه آ اس رم

بر اساس اعلام روزنامه اسپورت، باشگاه بارسلونا با آ اس رم درباره انتقال کارلس پرز پدیده جوان بارسا به باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده‌اند.

ستاره جوان محبوب والورده در راه آ اس رم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپرت مدعی شد باشگاه بارسلونا با آ اس رم ایتالیا درباره انتقال کارس پرز ستاره جوان این تیم کاتالان به توافق رسیده است. بر اساس این گزارش، کارلس پرز ابتدا به صورت قرضی به رم منتقل می‌شود البته با یک بند فروش نهایی که رم می‌تواند در پایان فصل او را با پرداخت 14 میلیون دلار به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

1472664

 

این روزنامه کاتالان می‌گوید کارلس پرز 21ساله از تغییر سریع شرایط خود در بارسلونا شوکه شده است. کارلس پرز در ابتدای فصل جاری توسط ارنستو والورده از تیم ب بارسلونا به تیم اول باشگاه اضافه شد و در کنار آنسو فاتی در ترکیب اول بلوگرانا بازی کرد. او در این مدت در لالیگا یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او در ماه سپتامبر قرارداد خود با بارسلونا را تا سال 2022 تمدید کرده است.

 

در هفته اخیر خبرهایی در روزنامه‌های کاتالان منتشر شد که نشان می‌داد کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا به پرز گفته است که در برنامه‌های آتی او جایی ندارد و باید به فکر تیم جدیدی باشد. حالا اسپورت مدعی است که بارسلونا به سرعت دست به کار شده و برای انتقال پرز به رم با این تیم به توافق رسیده است.

 

دیدگاه‌ها