کد خبر : 1664381 | 06 بهمن 1398 ساعت 11:58 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب هجومی و با چند سورپرایز؟

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل پرسپولیس

ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور امیدوار است با ترکیبی شبیه به آنچه در نیم فصل اول استفاده می‌کرد، پرسپولیس را نیز شکست دهد.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ظهر امروز تیم های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی حساس در شرایطی انجام می‌شود که تی تی ها در صورت کسب پیروزی به صدر جدول نزدیک خواهند شد و در غیر این صورت، سرخپوشان تهرانی جایگاه خود را مستحکم خواهند کرد. اما شاگردان ساکت الهامی به این سادگی ها اجازه از دست رفتن سه امتیاز این بازی حساس را نخواهند داد.

 

تراکتور در این بازی با دروازه بانی رشید مظاهری وارد زمین خواهد شد. در مقابل او ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده نقش آفرینی خواهند کرد و در سمت راست و چپ نیز میلاد فخر الدینی و میثم تیموری حضور خواهند داشت. البته در این پست احتمال تغییرات وجود دارد. 

 

 

1472680

 

تراکتور فصل گذشته با این ترکیب مقابل پرسپولیس به میدان رفت؛ طیبی، نقی زاده، فروزان، مهدی پور، پهلوان، سوگیتا و اسماعیلی فر که حالا در این تیم نیستند.

 

 

در خط هافبک احتمالا همان چینش 5 نفره قبلی نقش آفرینی خواهند کرد. اکبر ایمانی و رضا اسدی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند، هافبک دفاعی خواهند بود و کمی جلوتر، مسعود شجاعی به عنوان هافبک بازیساز حضور خواهد داشت. در سمت راست اشکان دژاگه و در سمت چپ احسان حاج صفی حضور خواهد داشت.

 

 

یک خط جلوتر، ساسان انصاری و محمدرضا آزادی گزینه های ایرانی تیم تراکتور هستند و الهامی نیز به احتمال زیاد ساسان را در زمین قرار خواهد داد.  حمزاوی اوکاچا که کارت بازی خود را هم دریافت کرده، امروز اولین بازی اش با پیراهن تراکتور را تجربه خواهد کرد اما به عنوان بازیکن تعویضی.

 

 

1472682

 

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با پیراهن تیم ملی بارها در آزادی به میدان رفتند و حتی اولین بازی این دو با لباس تراکتور هم مقابل استقلال در این استادیوم بود.

 

 

* روی نیمکت علاوه بر حمزاوی، مهدی تیکدری، محمدرضا ازادی، سعید مهری، رضا شکاری و... بازیکنانی هستند که می‌توانند در نیمه دوم به زمین بروند.

 

* رضا شکاری از جمله بازیکنانی است که درخشش او در بازی های امید و همچنین تیم تراکتور سبب شده تا کاندیدای بازی در زمین باشد اما باتوجه به حضور ستاره های متعدد، او نیمکت نشین خواهد بود.

 

* سه کاپیتان تراکتور یعنی مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه نقطه اتکای الهامی در این بازی هستند. این بازیکنان که تجربه زیادی دارند، فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در مقابل پرسپولیس داشتند.

 

* میلاد فخر الدینی که با تیم های مختلف در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس بازی کرده، امروز وظیفه مهار مهدی ترابی را برعهده دارد که این عملیات کار آسانی نخواهد بود. 

 

 

1472681

 

یک فریم ویژه از تقابل فخرالدینی با پرسپولیس؛ جایی که او در جریان دربی تهران با امید عالیشاه درگیر شد و البته در پایان با ناراحتی زمین را ترک کرد.

 

 

 

** ترکیب تراکتور در مقابل پرسپولیس:

 

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخر الدینی (مهدی تیکدری)، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و ساسان انصاری.

 

دیدگاه‌ها