کد خبر : 1664397 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:04 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

کدام هافبک پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

امروز یحیی گل محمدی در برابر تراکتور با سیستم 2-4-4 بازی خواهد کرد یا 1-3-2-4؟

کدام هافبک پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اگر پرسپولیس با یک مهاجم بازی کند به احتمال قوی تک مهاجم این تیم علی علیپور خواهد بود اما اگر تصمیم به بازی با دو مهاجم بگیرد و به اوساگونا بازی دهد، آنوقت از بین کمال کامیابی نیا، بشار رسن یا وحید امیری یکی باید نیمکت نشین شود.

 

بازی احمد نورالهی و مهدی ترابی در خط هافبک قطعی است و از بین سه بازیکن یاد شده دو بازیکن دیگر هم به میدان خواهند آمد. از آنجایی که کمال به تازگی به ترکیب تیم ملحق شده و شرایط بازی پیدا کرده است شاید شانس کمتری به نسبت دو مهاجم دیگر برای حضور در زمین داشته باشد. البته این احتمال وجود دارد یحیی گل محمدی در سایه بازی با دو مهاجم از دو هافبک دفاعی در کنار هم استفاده کند و به کمال و نورالهی بازی دهد. دراین صورت از بین  مهدی ترابی – بشار رسن و وحید امیری یکی باید روی نیمکت بنشیند که حدس زدن در این مورد سخت است و تنها می توان به این نکته اشاره کرد که مهدی ترابی به طور حتم در زمین است به این خاطر که او در دور رفت بازی ها بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است.

 

از آنجایی که شرایط پرسپولیس با شهر خودرو متفاوت است و دراین تیم مردم انتظار ارایه بازی تهاجمی و پیروزی را دارند به نظر می رسد یحیی گل محمدی بازی با سیستم 2-4-4 را به 1-3-2-4 ترجیح دهد. و شاید برای قوی تر کردن خط هافبک تیمش در فاز دفاعی همان طور که اشاره شد به طور همزمان به کمال و نورالهی بازی دهد.

 

یادآوری می شود؛ محسن ربیع خواه به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با نساجی در این بازی حق همراهی تیمش را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها