کد خبر : 1664388 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:28 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر مدافعان کناری گل گهر جواب داد

جلالی و یک تصمیم ویژه در فاز دفاعی

گل‌گهر علیرغم نمایش موفق در جدال با سایپا در نهایت نتوانست به نتیجه لازم در این دیدار خانگی دست یابد.

جلالی و یک تصمیم ویژه در فاز دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان که به نظر می‌رسید عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته، در اولین گام در نیم فصل دوم برای دستیابی به نتیجه لازم مقابل نارنجی‌پوشان سایپا ناکام ماند تا به تساوی در این جدال رضایت دهد.


مجید جلالی برای این دیدار بهترین سود را از دو بازیکن تازه وارد خود برد و توانست روی ارسال دیدنی سیداحمد موسوی و ضربه تمام کننده یونس شاکری به گل اول بازی دست یابد و در آستانه دستیابی به پیروزی قرار گرفت اما در نهایت بازی با تساوی خاتمه یافت.


سرمربی گل گهر اما در این بازی تغییرات جالب توجهی در خط دفاعی تیمش شکل داده بود و با حضور سیداحمد موسوی به عنوان خرید نیم فصل خود، از این بازیکن تاثیرگذار در سمت راست دفاعی سود برد. مجید جلالی در سمت چپ دفاعی اما دست به تغییر ویژه‌ای زد و از یوسف وکیا که در نیم فصل اول در سمت راست بازی می‌کرد، در این پست مورد استفاده قرار داد. وکیا که سابقه حضور در فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد و جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم در نیم فصل اول محسوب می‌شد، با توجه به تجربه بالایی که دارد، با نظر سرمربی تیم در پست غیرتخصصی به کار گرفته شد و نکته جالب توجه اینکه توانست نظر کادرفنی را نیز جلب کند و نمره مناسبی در پایان بازی به خود اختصاص داد. گل گهر در نقل و انتقالات زمستانی محسن ترهانی را که در سمت چپ دفاعی این تیم کار می‌کرد را از دست داد و جلالی برای پوشش این پست دست به این تغییر ویژه زد و به نظر می‌رسد از آن به نتیجه لازم دست یافته است و باید دید در بازی‌های آتی شرایط به چه شکل خواهد بود.


نکته مثبت دیگر هم عملکرد مثبت سیداحمد موسوی در اولین گام برای گل گهر سیرجان بود. مدافع سابق ماشین سازی و تراکتور در اولین حضورش در ترکیب این تیم توانست با ارسال مناسب خود پایه گذار تک گل این تیم شود و این در حالی بود که در روزهای پایانی نقل و انتقالات به اردوی این تیم اضافه شده بود. جلالی در پایان بازی با ابراز رضایت از عملکرد این مدافع تازه وارد که با توجه به جدایی از تراکتور از انگیزه بالایی برای اثبات توانایی کیفی خود برخوردار است و باید دید در بازی بعدی تیم مقابل پارس جنوبی چه نمایشی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها