کد خبر : 1664392 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:38 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنس خوب خریدهای گل گهر(عکس)

نتیجه بازی گل گهر سیرجان و سایپا هر چند خوشایند هواداران و کادر فنی این تیم نبود اما نوع بازی این تیم نشان داد باید به آینده گل گهر امیدوار بود.

به گزارش"ورزش سه" گردش توپ ، تعداد پاس های بالا نسبت به بازی های گذشته، خلق موقعیت، هماهنگی نسبتا خوب‌ و ایجاد خطر روی دروازه حریف از نقاط ایستگاهی پیشرفت هایی بود که در بازی گل گهر دیده شد.


در کنار این موضوع باید به بازی درخشان احمد رضا زنده روح، سید احمد موسوی، میلاد کمندانی ، رضا علی یاری و یونس شاکری در ترکیب متحول شده گل گهر اشاره کرد.


این بازیکنان نشان دادند گل گهر در بازار نقل و انتقالات انتخاب های خوبی داشته و سراغ بازیکنان باکیفیت و برای جور کردن جنس تیمش رفته است.


یارگیری در نیم فصل زمستانی آنقدر سخت بود که برخی تیم ها قید یارگیری را زدند و برخی نیز به یکی دو بازیکن بسنده کردند و اینکه گل گهر توانست ۵ بازیکن باکیفیت و به قول فوتبالی ها "کاردربیار" جذب کند اتفاق خوبی برای سیرجانی های قعرنشین به حساب می آید.


جلالی سرمربی و جواهری مدیرعامل گل گهر امیدوارند این بازیکنان در ادامه فصل در کنار تیم بتوانند با نتایج خوبی که به دست می آورند این تیم را از سقوط نجات داده و به رده ای مطمئن در لیگ برتر برسانند.

 

1472689

 

1472690

دیدگاه‌ها