کد خبر : 1664401 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:30 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تجمع شبانه هواداران ناپولی مقابل هتل یوونتوسی‌ها

هواداران ناپولی در آستانه دیدار امشب تیم‌شان مقابل یوونتوس مقابل هتل این تیم در شهر ناپل تجمع کرده و سعی کردند مانع خوابیدن ماتوریتزیو ساری، سرمربی سابق‌ ناپولی و فعلی یوونتوس شوند.

تجمع شبانه هواداران ناپولی مقابل هتل یوونتوسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ناپولی امشب در خانه خود مهمان یوونتوس است، هواداران ناپولی دیشب در مقابل هتل بازیکنان و کادر فنی یوونتوس تجمع کرده و تلاش کردند با سر و صدا مانع از خوابیدن ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه شوند. هواداران ناپولی ساری را که پیش از این هدایت تیم محبوب‌شان را به عهده داشته به خاطر پیوستنش به یوونتوس خائن می‌دانند.

 

1472699

 

ساری و تیمش دیشب در هتل لوکس پارکر در شهر ناپل اقامت داشتند. هتلی که یوونتوسی‌های در سالهای اخیر هر بار برای دیدار با ناپولی به شهر ناپل سفر می‌کنند در آن اقامت دارند. ولی هواداران ناپولی دیشب برای بر هم زدن تمرکز و استراحت کریستیانو رونالدو و یارانش هر کاری که در توان داشتند انجام دادند. آنها یوونتوسی‌ها را با شعارهایشان دزد خطاب کرده و خواستار بازگشت آنها به تورین شدند.

 

1472698

 

حضور هواداران در کنار هتل محل اقامت یوونتوسی‌ها ترافیک را در شهر ناپل مختل کرده و اتوبوس تیم یوونتوس در زمان رسیدن به هتل با مشکل مواجه شده بود هر چند در نهایت به هتل رسید و اتفاق ناخوشایندی برای بازیکنان یوونتوس نیفتاد. پلیس و مامورین امنیتی هتل تلاش زیادی برای ساکت کردن جو مقابل هتل انجام دادند ولی برخی از این هواداران مصمم بودند که مانع از خوابیدن و استراحت ساری و بازیکنانش شوند.

 

1472700

 

دیدگاه‌ها