کد خبر : 1664447 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ پوشان ۲- مس کرمان ۲؛

لیگ یک/ فرار حسینی از باخت مقابل عنایتی

شاگردان عنایتی در لحظات پایانی برتری را از دست دادند و مقابل مس کرمان متوقف شدند.

لیگ یک/ فرار حسینی از باخت مقابل عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و یکم لیگ یک، تیم سرخ پوشان پاکدشت از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم شهدای اسلام‌شهر میزبان تیم رده ششمی مس کرمان بود.

 

رضا عنایتی در این مسابقه از علی محسن‌زاده، احسان پیرهادی، علی هزامی، جهانبخش طاهر، امیرمحمد پناهی، سجاد دانایی، آرام عباسی، وحید امانی، امیرحسین فشنگچی، سینا اسدبیگی و مجتبی محبوب‌مجاز در ترکیب سرخ پوشان مقابل مس استفاده کرده بود.

 

داوود نوشی‌صوفیانی، محمدحسین حیدری، میثم تهی‌دست، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، میثم فردوسی، ابوذر صفرزاده، محمدمهدی عسگری، یاسر فیضی و حسین شنانی نیز ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر سید مجتبی حسینی از ابتدا برای مس مقابل سرخ پوشان به میدان رفتند.

 

دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتند ولی در نهایت با تساوی به رختکن رفتند، اما در دقیقه ۶۱ مس کرمان توانست روی حرکت پا به توپ یاسر فیضی و شوت فنی او دروازه سرخ پوشان را باز کند و شاگردان حسینی را پیش بیندازد.

 

تنها چهار دقیقه از این گل گذشته بود که داور به سود سرخ پوشان پاکدشت اعلام پنالتی کرد و این فرصت خوب را حمید کاظمی در دقیقه ۶۷ زد تا گل مساوی بازی به نام او ثبت شود.

 

نمایش برتر شاگردان عنایتی بعد از این گل ادامه یافت و آنها در دقیقه ۶۹ روی نفوذ تند و تیز امیرحسین فشنگچی از جناح چپ زمین و ضربه دقیق او به گل دوم رسیدند و از مس پیش افتادند.

 

بعد از پیش افتادن سرخ پوشان بازی کمی به جنجال کشیده بود ولی تیم مس توانست در دقیقه ۹۰ توسط یاسر فیضی که تنها پنج دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت، به گل دوم دست پیدا کند تا این دیدار پُربرخورد با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

 

سرخ پوشان پاکدشت با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و با سقوط یک پله‌ای در جایگاه یازدهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و تیم مس کرمان نیز با ۳۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خوشه طلایی ساوه، به رده پنجم صعود کرد.

 

فرزاد مجیدی و احسان پیرهادی از نیمکت سرخ پوشان، مهدی نامجو از نیمکت مس در جریان مسابقه و در لحظات پایانی هم بهرام رشیدفرخی مهاجم گلزن کرمانی‌ها اخراج شدند.

دیدگاه‌ها