کد خبر : 1664448 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:57 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی جدید برای نراتزوری

اینتر 1-1 کالیاری؛ انتقام شخصی ناینگولان از کونته

اینتر در دیداری که باز هم از حریف خود جلو افتاده بود نتوانست پیروزی را حفظ کند و به تساوی رضایت داد.

اینتر 1-1 کالیاری؛ انتقام شخصی ناینگولان از کونته

به گزارش "ورزش سه"، اینتر تیم دوم جدول سری آ ایتالیا امروز در جوزپه مه آتزا میزبانی از کالیاری را برعهده داشت. کالیاری در رده هفتم قرار داشت و پس از شروعی خیره کننده در سری آ، در چند هفته اخیر دچار افت شده بود. اینتر تحت هر شرایطی نیاز به پیروزی در این بازی داشت تا احتمالا فاصله 4 امتیازی با صدر جدول بیشتر نشود.

 

 

 

 

اینتر که از حمایت هواداران پرشورش برخوردار بود، دقیقه 14 به گل رسید. روی سانتر باستونی این بارلا بود که با ضربه سر گلزنی کرد و دروازه تیم سابقش را گشود ولی این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

 

دقیقه 19 بارلا روی پاس سنسی می توانست گلزنی کند اما مدافع کالیاری به موقع عمل کرد و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. دقیقه 29 حملات اینتر نتیجه داد و لائوتارو مارتینز قفل دروازه میهمان را باز کرد.

 

 

1472745

 

1472766

 

اشلی یانگ ستاره انگلیسی تازه وارد اینتر، از سمت راست سانتری روی دروازه ارسال کرد که با پرواز بلند و ضربه سر دقیق لائوتارو به تور دروازه کالیاری نشست.

 

میهمان دقیقه چهارم وقت های اضافه نیمه اول بهترین بخت گلزنی را از دست داد. ضربه سر فاراگو می رفت وارد دروازه شود ولی سیو باورنکردنی هندانوویچ باعث شد تا اینتر نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

 

 

1472765

 

 

کالیاری نیمه دوم را برای جبران گل خورده هجومی شروع کرد ولی اینتر خیلی زود بر بازی مسلط شد و توانست چندین موقعیت گلزنی نیز خلق کند که بهترینش به دقیقه 60 بر می گردد.

سنسی و لائوتارو در دو صحنه پی در پی شانس گلزنی داشتند که هر دو با واکنش گلر کالیاری از دست رفت. لوکاکو چند دقیقه بعد با شوت خود می توانست اینتر را به گل برساند اما توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

 

1472767

 

 

سرانجام بر خلاف روند بازی اینتر دقیقه 79 دروازه خود را باز شده دید. راجا ناینگولان با یک شوت از راه دور که در میانه راه به مدافع اینتر برخورد کرد، توانست دروازه تیم سابقش را باز کند. توپ البته در انتها به تیر هم خورد ولی با بخت خوب ناینگولان راهی دروازه شد.

راجا گلش را هم جشن نگرفت ولی همانطور که وعده داده بود، انتقام شخصی خود را از آنتونیو کونته گرفت. او به صورت قرضی و تا انتهای فصل برای کالیاری بازی خواهد کرد و دلیل اصلی جدایی او نیز نظر کونته بود.

 

 

1472768

 

 

چند دقیقه بعد لوکاکو با یک حرکت انفرادی و به سرعت خود را بیرون محوطه جریمه کالیاری رساند ولی ضربه نهایی او با اختلافی اندک از کنار دروازه به اوت رفت. دقیقه 93 بازی لائوتارو با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و برای دقایقی مسابقه به تنش کشیده شد.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا اینتر برای سومین بازی متوالی از رسیدن به پیروزی محروم بماند.

 

 

دیدگاه‌ها