کد خبر : 1664457 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:10 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

فجر از جمع مدعیان خارج شد

لیگ یک/ پرواز قوهای سپید در انزلی

ملوان در دیدار هفته 21 لیگ یک در خانه برابر فجر سپاسی به برتری دو گله رسید.

لیگ یک/ پرواز قوهای سپید در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، از هفته بیست و یکم لیگ یک تیم ملوان در ورزشگاه شهید پیشگاه هادیان شهر انزلی به مصاف فجر سپاسی رفت و در پایان توانست این تیم شیرازی را با نتیجه 2-0 شکست دهد.


ملوان هفته پیش در دربی گیلان به نتیجه تساوی بدون گل برابر داماش رسید و فجر سپاسی هم در خانه با نتیجه مشابه برابر استقلال خوزستان متوقف شد. به همین دلیل هر دو انگیزه رسیدن به سه امتیاز را داشتند؛ ملوان برای فرار از قعر جدول و فجر سپاسی برای رسیدن به جمع مدعیان.


اما همه چیز به نفع شاگردان مازیار زارع شروع شد. رضا درویشی در دقیقه 10 بازی از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و با ضربه ای فنی گل اول را وارد دروازه فجر کرد. در ادامه شاگردان داوود مهابادی بیشتر تحت تاثیر بازی خود میزبان قرار گرفتند و نتوانستند موقعیت خطرناکی را به وجود آورند. در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.


با شروع نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار ملوان قرار گرفت. شاگردان زارع باز هم موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه فجر به وجود آوردند تا اینکه در دقیقه 74 ارسلان تفضلی اختلاف را به عدد دو رساند. فجر در ادامه فشار را بیشتر کرد و می‌توانست به گل برسد اما بازیکنان ملوان مقاومت کردند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.


فجر سپاسی با این باخت 34 امتیازی ماند و به رده ششم جدول سقوط کرد و ملوان با 21 امتیاز به رده پانزدهم جدول رسید.

دیدگاه‌ها