کد خبر : 1664487 | 06 بهمن 1398 ساعت 17:50 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای فوت مرکاتو

ادینسون کاوانی در تست های پزشکی اتلتیکو

فوت مرکاتو امروز ادعا کرد که ستاره اروگوئه ای پی اس جی تست های پزشکی اتلتیکو را پشت سر گذاشته است.

ادینسون کاوانی در تست های پزشکی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد داستان پر پیچ و خم ادینسون کاوانی به پایان خودش نزدیک است. ستاره اروگوئه ای که دیگر قصد ماندن در پی اس جی را ندارد، مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و در صورت توافق پی اس جی، برای اتلتیکو بازی خواهد کرد.

 

 

1472797

 

 

فوت مرکاتو حتی ادعا کرده است که کاوانی تست های پزشکی اتلتیکو را نیز پشت سر گذاشته و همه چیز مهیاست تا او ناجی خط حمله کم فروغ اتلتیکو شود. ادعایی که باشگاه اتلتیکو رد کرده و عنوان داشته است که کاوانی در تست پزشکی شرکت نکرده چرا که هنوز توافق نهایی با پی اس جی حاصل نشده است.

 

در ابتدا باشگاه پاریسی برای انتقال کاوانی 30 میلیون یورو تقاضا کرده بود. رقمی بالا برای بازیکنی که در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید اما گفته می شود که پس از اصرارهای کاوانی و عدم حضور او در لیست سه بازی اخیر پی اس جی، پاریسی ها کوتاه آمده اند و دو باشگاه سرانجام روی 15 میلیون یورو به توافق خواهند رسید. گویا در حال حاضر مذاکره بر سر برخی جزئیات در جریان است.

کاوانی با آمدن مائورو ایکاردی تبدیل به یک نیمکت نشین شده و از سوی دیگر اتلتیکو کمبود یک مهاجم بزرگ را به وضوح حس می کند. انتقالی که هم به سود کاوانی است و هم به سود تیم دیگو سیمئونه.

 

 

1470739

 

دیدگاه‌ها