کد خبر : 1664515 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:26 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی هنوز پابرجاست

سیدجلال: پرسپولیس بهتر از این خواهد شد

کاپیتان پرسپولیس در ترکیب اصلی یحیی گل محمدی یکی از مهره های تاثیرگذار بود و بازهم توانست تیمش را بدون گل خورده از زمین بیرون بیاورد.

سیدجلال: پرسپولیس بهتر از این خواهد شد

به گزارش" ورزش سه" سیدجلال حسینی به عنوان رهبر خط دفاعی پرسپولیس توانست در کنار شجاع خلیل زاده راه های نفوذ ستاره های خط تهاجمی تراکتور را ببندد و برای تیمش یک سه امتیاز باارزش را به دست بیاورد. کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی گفت:" بازی خیلی سختی بود. مقابل تیم خوب و کاملی بازی کردیم. بچه ها خیلی تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز مهم و حساس را به دست بیاوریم."


او درباره حضور کادرفنی جدید و یحیی گل محمدی گفت:" ما خیلی از این بهتر می شویم. آقا یحیی کمی دیر به تیم اضافه شدند و باید زمان بگذرد تا در آینده بهتری از این شویم."


در همین لحظه شجاع خلیل زاده از کنار سیدجلال عبور کرد و گفت:" ماشالله سید...سیدجلال سلطان است" در همین زمان کاپیتان پرسپولیس نیز با تایید اینکه با خلیل زاده زوج خیلی خوبی تشکیل داده اند گفت:" شجاع عالی است و تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می دهد. امیدوارم هوادارانمان هم از این بازی راضی باشند. خیلی از آن ها تشکر می کنم که دراین هوای سرد به ورزشگاه آمدند و امیدوارم در آینده روند بهتری داشته باشیم."


کاپیتان پرسپولیس در انتها در مورد مشکلات مالی گفت:" مشکلات مالی هنوز پابرجا است. آقای پیروانی و انصاری فرد تلاش می کنند اما متاسفانه هنوز این موضوع حل نشده است. امیدوارم شرایطمان بهتر شود چون بازی های حساسی داریم."

دیدگاه‌ها