کد خبر : 1664516 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر طلب ها بیشتر شود، به مشکل می خوریم؛

کامیابی‌نیا: وعده‌ها همیشه به هفته بعد موکول شده

هافبک دفاعی پرسپولیس می گوید اگر طلب بازیکنان در آینده هم زیاد شود، باعث ایجاد مشکلات خواهد شد.

کامیابی‌نیا: وعده‌ها همیشه به هفته بعد موکول شده

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: امیدوارم بتوانیم روند خوب خودمان را در هفته های آینده هم ادامه دهیم. بازی سختی بود و بیشتر فیزیکی بود. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. چون بازی رفت را باخته بودیم، انگیزه زیادی برای امروز داشتیم. بازی به بازی جلو می رویم و فکر می کنم این در ادامه راه خیلی کمکمان می کند.

 

او درباره هموار تر شدن مسیر پرسپولیس برای قهرمانی لیگ گفت: الان زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم اما خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی این تیم گفت: این موضوعی است که از اول فصل وجود داشته. من خودم از پارسال طلب دارم. سه چهار نفر از بچه ها هم همینطور. امیدواریم این مشکلات حل شود و باشگاه هم کمکی در این راه بکند. بچه ها دارند تمام تلاششان را می کنند.

 

وی افزود: امید عالیشاه هم مثل شجاع امروز می گفت که مشکل اجاره خانه دارد. آقای انصاریفرد هم زحمت می کشد. بچه ها حدود 30، 35 درصد گرفته اند و از پارسال طلب دارند. این ها اگر بماند و زیاد شود، مشکل ایجاد می کند. وعده های پرداخت همیشه و هر هفته بوده. امیدواریم این هفته، هفته آخر باشد.

 

کامیابی نیا در پاسخ به سوالی پیرامون بحث در رختکن در مورد مسائل مالی گفت: نه بحثی نبود و فقط از آقای انصاریفرد خواهش کردیم که مبالغی که طلب داریم، بپردازند. ایشان هم قول آخر هفته را داده که انشاالله عملی شود.

دیدگاه‌ها