کد خبر : 1664518 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت صعود به فینال آسیا

بیرانوند: شاید قرضی به پرسپولیس برگشتم

دروازه بان پرسپولیس می گوید با جدایی اش کمک قابل توجهی به قرمزپوشان خواهد کرد.

بیرانوند: شاید قرضی به پرسپولیس برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: آقای انصاری فرد صحبت کردند، باشگاه بلژیکی 400 هزار دلار پرداخت می کند و فکر می کنم کمک خوبی به باشگاه می شود. من تا پایان فصل در پرسپولیس می مانم.

 

او در مورد اینکه گفته شد با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده بود هم گفت: بله این اتفاق افتاده بود. بلیت پرواز من 3 بامداد بود و من با بچه ها خداحافظی کرده بودیم اما رویم نمی شد به آقا یحیی بگویم که می خواهم بروم. با ایشان خداحافظی نکردم و فکر کردم نباید این اتفاق رخ بدهد، او من را به فوتبال معرفی کرده بود. او  گفت به خاطر بازیکنان ملی پوش به پرسپولیس آمده است و من از ایشان خداحافظی نکردم، ایشان نقش بسزایی در فوتبال من داشت و من بلیتم را کنسل کردم. کسی که قرار بود با من به بلژیک بیاید تا ساعت 2 شب در خانه من بود اما من در خانه نبودم. خدا را شکر هم در پرسپولیس ماندم و هم با رفتنم در پایان فصل به این تیم کمک می کنم.

 

دروازه بان پرسپولیس در مورد اینکه قبلا گفته بود تا قهرمانی آسیا در این تیم خواهد ماند هم گفت: شک نکنید این اتفاق می افتد. شاید قرضی دوباره به پرسپولیس برگشتم. (با خنده) شک نکنید تمام تلاشم را برای چهارمین قهرمانی پرسپولیس انجام می دهم و واقعا اگر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بالا برود شاید با باشگاهم صحبت کنم که قرضی برگردم. بعد از جام جهانی خیلی تلاش کردم لژیونر شوم و الان فرصتی است که می تواند این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم به رویاهایی که دارم برسم.

دیدگاه‌ها