کد خبر : 1664526 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:42 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مالی در همه کشور است اما...

امیری: بازیکنان تا یک جایی توان و تحمل دارند!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث مالی همیشه باعث بی نظمی است و امیدوارم رفع شود چون بازیکنان تا یک حدی می‌توانند

امیری: بازیکنان تا یک جایی توان و تحمل دارند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، وحید امیری بعد از شکست تراکتور به خبرنگاران گفت:  واقعا در این برهه از زمان بازی حساسی برای هر دو تیم بود و هر دو به دنبال سه امتیاز بودند. جدال تراکتور و پرسپولیس همیشه نه برای بازیکنان در زمین آسان است و نه بر روی سکوها و بین هواداران. خدا را شکر می‌کنم امروز بازی را ببریم و سه امتیاز حساس را دریافت کنیم.


وی قضاوت داور را عادلانه دانست و گفت: آقای داور بازی سنگینی را قضاوت کرد. علاوه بر ما به بازیکنان تراکتور هم کارت داد و نمیشه گفت صرفا به تیم خاص کارت داده است.


هافبک پرسپولیس در خصوص حواشی روی سکوها نیز توضیحاتی داد: ما به عنوان یک بخش کوچک از ورزش کشور می‌گویم که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس و تراکتور به انجام این کار راضی نیستند. فوتبال همیشه باعث شده تا هواداران به هم نزدیک بشوند و خدایی نکرده به دنبال خون ریزی و اتفاق نیستیم. هواداران دو تیم باید همت کنند تا رابطه دوستانه شکل بگیرد.


امیری درباره مشکلات عدیده مالی پرسپولیس گفت: مشکل مالی در همه کشور وجود دارد و ما هم درک می‌کنیم. ما هم ورزشکاریم و تمام وجودمان را برای تیم می‌گذاریم. باشگاه هم تلاش خود را می‌کند تا قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. ما باید با تمام وجود تلاش کنیم تا دل هواداران شاد بشود. امیدوارم مشکلات حل شود چون در این مقطع از لیگ هستیم و هنوز پرداختی ما به یک سوم هم نرسیده است. امیدوارم مشکلات برطرف بشود.


وی در مورد ناراحتی بازیکن از جذب استوکس علی‌رغم وجود مشکلات مالی در باشگاه گفت: خدایی نکرده هیچ کدام از بازیکنان خودشان را دخیل نمی‌دانند تا بخواهند اظهار نظر کنند. همه تیم‌ها در این فکر هستند تیمشان را تقویت کنند. چون ما در سه جبهه می‌جنگیم. بحث مالی همیشه باعث بی نظمی است و امیدوارم رفع شود چون بازیکنان تا یک حدی می‌توانند مشکلات را تحمل کنند.

دیدگاه‌ها