کد خبر : 1664541 | 06 بهمن 1398 ساعت 19:05 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع عزیز من است و خودش می داند؛

دژاگه: فحاشی پرسپولیسی‌ها؟ فوتبال است دیگر

اشکان دژاگه می گوید کسی از اعضای فدراسیون با او در رابطه با سرمربی بعدی تیم ملی صحبتی انجام نداده است.

دژاگه: فحاشی پرسپولیسی‌ها؟ فوتبال است دیگر

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه بازیکن بین المللی و با تجربه تیم فوتبال تراکتور پس از شکست 2 بر صفر تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، در میکسدزون خبری مقابل خبرنگاران ایستاد و در واکنش به اولین سوال که در رابطه با درگیری های ایجاد شده در بازی و سکوها بود، گفت: خب پرسپولیس و تراکتور دو تیم بزرگ هستند و دوست دارند بازی را ببرند. هم ما در زمین و هم هواداران. فکر نمی کنم اتفاق بدی افتاده باشد و فکر می کنم بازی خوبی بود. متاسفانه امروز نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.


از دژاگه در رابطه با توهین و فحاشی هواداران پرسپولیس پرسیده شد که او سعی کرد در این رابطه زیاد صحبتی نکند و توضیح کوتاهی داد: فوتبال است دیگر.


سوال بعدی از کاپیتان تیم ملی و تراکتور در مورد قهرمانی با تراکتور بود و اینکه آیا هنوز به این موضوع امیدوار است یا خیر که او افزود: هنوز خیلی بازی مانده است و باید برای بازی های بعد تمرکز کنیم و امتیازات را بگیریم. امروز سخت بود و نیاز داشتیم به سه امتیاز ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد.


دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد درگیری با شجاع خلیل زاده پرسید، بیان کرد: شجاع عزیز من است. او را خیلی وقت است که می شناسم و خودش می داند که چقدر دوستش دارم.
بازیکن تیم ملی در رابطه با سرمربی تیم ملی تاکید کرد و گفت: من خبری ندارم.


او سپس در مورد گزینه هایی که مطرح هستند، توضیح داد: دو تا مربی، مربی های بزرگی هستند ولی در نهایت خودشان باید تصمیم بگیرند.


از دژاگه در این مورد هم پرسیده شد که آیا مسئولان فدراسیون از بازیکنان و او در مورد سرمربی تیم ملی پرسیده اند که او با قاطعیت جواب داد، کسی با من در این مورد حرفی نزده است.

دیدگاه‌ها