کد خبر : 1664552 | 06 بهمن 1398 ساعت 19:40 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: لیورپول در سری آ و لالیگا نیز قهرمان می شد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد لیورپول فصل درخشانی را سپری کرده است.

گواردیولا: لیورپول در سری آ و لالیگا نیز قهرمان می شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری در لیگ برتر از 23 بازی تنها در یک دیدار به تساوی رسیده و در دیگر مسابقات موفق به کسب سه امتیاز شده است. سیتی امروز با چهار گل موفق به شکست فولام و صعود به دور پنجم جام حذفی شد، اما پپ گواردیولا اعتراف کرد این تیم در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی ندارد.

 

1472847

 

پپ گواردیولا گفت: "لیورپول قطعا این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد بود، اما آنها چه در اسپانیا بودند، چه در سری آ در ایتالیا و چه در بوندسلیگا نیز اگر حضور می یافتند به این عنوان دست پیدا می کردند. لیورپول بعد از 23 بازی موفق به کسب 22 پیروزی و یک تساوی شده و با چنین آماری در هر کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی می شد.

 

در گذشته ای نزدیک وقتی چلسی فاتح لیگ برتر شد، در فصل بعد آنها نتوانستند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، این اتفاق در ادامه برای لسترسیتی و دوباره چلسی نیز رخ داد، اما ما فصل بعد از کسب عنوان قهرمانی دوباره این موفقیت را تکرار کردیم.

 

ما با تعداد امتیازاتی که تا اینجای فصل کسب کرده ایم، اگر در لالیگا بودیم یک یا دو امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم و در آلمان و همچنین در ایتالیا در صدر جدول حضور پیدا می کردیم. اما لیورپول خارق العاده و درخشان بود، بنابراین ما باید این موضوع را پذیرفته و از آن درس بگیریم."

دیدگاه‌ها