کد خبر : 1664576 | 06 بهمن 1398 ساعت 21:21 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: همه دنبال شکست خوردن ما بودند

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد بسیاری منتظر شکست این تیم بوده اند.

سولسشر: همه دنبال شکست خوردن ما بودند

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن بود در صورت ناکامی یونایتد در جام حذفی برابر ترانمر، ممکن است اوله گونار سولسشر اخراج شود، اما شیاطین سرخ با شش گل به برتری مقتدرانه ای دست یافتند. سرمربی نروژی مدعی شد این پیروزی به بازیکنان اعتماد به نفس خواهد داد.

 

1467679

 

اوله گونار سولسشر گفت: "فشار؟ من نمی دانم شما در رسانه ها چه گفتید و نوشتید. می بینید که همه می خواستند ما شکست بخوریم، اما این موضوع من را آزار نمی دهد. من خوشحالم اما آرامش نخواهم داشت، زیرا به زودی باید در دو بازی بزرگ به میدان برویم. امروز فقط هواداران ترانمر نبودند که می خواستند ما مغلوب شویم و دیگران نیز به دنبال رخ دادن این اتفاق بودند.

 

ما امروز موفق به ارائه سبکی شدیم که همیشه خواهان آن بودیم. کسب هر پیروزی به بازیکنان منچستریونایتد اعتماد به نفس خواهد داد و ما می خواهیم همیشه کنار یکدیگر بمانیم. بازی کردن در این زمین بسیار دشوار بود و من به نمایشی که تیمم ارائه داد افتخار می کنم. وقتی دو یا سه گل متوالی در یک بازی به ثمر می رسانید، می نشینید و از بازی لذت برده و به بازیکنان نیز اجازه می دهید از بازی لذت ببرند.

 

تمام تلاش ما باید معطوف به کنار هم ماندن باشد و ما باید فقط روی بازی بعدی تمرکز کنیم. اگر چند پیروزی در بازی های آتی کسب کنیم آنگاه دوباره روزهای خوب از راه خواهند رسید. ما مدتی قرار است مارکوس راشفورد را در اختیار نداشته باشیم، اما دو مهاجم ما امروز گلزنی کردند و این باعث افزایش اعتماد به نفس برای همه است."

دیدگاه‌ها