کد خبر : 1664592 | 06 بهمن 1398 ساعت 22:59 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران بزرگ کونته و اینتر؛ محرومیت ستاره شماره 10

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن اینتر احتمالا دچار محرومیت خواهد شد.

بحران بزرگ کونته و اینتر؛ محرومیت ستاره شماره 10

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز در سومین هفته متوالی با نتیجه مشابه 1-1 متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را نیز در کورس قهرمانی از دست بدهد. اما در دقیقه 93 لائوتارو مارتینز به دلیل عدم اعلام خطا از سوی داور به شدت به او اعتراض کرده و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

1472865

 

اما رسانه های ایتالیایی مدعی شدند لائوتارو مارتینز احتمالا با محرومیتی حداقل سه جلسه ای مواجه خواهد شد و بحران بزرگ برای آنتونیو کونته، سه دیدار دشوار پیش روی اینتر در هفته های اتی است. البته احتمالا طی روزهای آتی اولیویه ژیرو به اینتر ملحق می شود و کونته می تواند در این مقطع دشوار روی او حساب باز کند.

 

اینتر هفته بعد در دیداری حساس به مصاف اودینزه خواهد رفت و دو هفته بعد دیداری سرنوشت ساز و مهم برابر میلان خواهد داشت. روسونری در هفته های اخیر زیر نظر استفانو پیولی و با ورود زلاتان متحول شده و به دنبال انتقام شکست 0-2 بازی رفت خواهد رفت.

 

اما سه هفته دیگر شاگردان آنتونیو کونته باز هم دیدار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت و باید در پایتخت، به مصاف لاتزیو که یکی از رقبای مستقیم این تیم در مسیر قهرمانی است، بروند. غیبت لائوتارو مارتینز در این سه دیدار مهم ضربه بزرگی به کونته است و سرمربی ایتالیای نراتزوری امیدوار به درخشش دیگر مهره های هجومی اش از جمله روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و احتمالا اولیویه ژیرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها