کد خبر : 1664631 | 07 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: ناپولی باید 24ساعته تمرکز داشته باشد

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل یوونتوس گفت ناپولی نباید به خود غره شود بلکه باید به همین صورت به حرکت در مسیر پیشرفت و بهتر شدن ادامه دهد.

گتوزو: ناپولی باید 24ساعته تمرکز داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، گنارو گتوزو سرمربی ناپولی که در چهار بازی اول خود در سری آ، پیش از بازی دیشب مقابل یووه صدرنشین، از این چهار بازی سه بازی را با شکست پشت سر گذاشته بود دیشب موفق شد نه تنها مقابل یوونتوس با نتیجه 2-1 پیروز شود بلکه بیانکونری را چنان مهار کند که شاگردان ساری در طول بازی تنها یک بار موفق شوند به سمت دروازه ناپولی شوت بزنند.

 

گتوزو بعد از پیروزی مهم ناپولی که اولین پیروزی خانگی آنها در سری آ از ماه اکتبر بود به خبرنگاران گفت:" من امشب وقتی به خانه بروم باز به شکست‌مان مقابل فیورنتینا فکر خواهم کرد چون شکست شوکه کننده‌ای بود. ما حالا دو تیم خوب را شکست داده‌ایم که این خیلی خوب است ولی واقعیت را باید پذیرفت که ما هنوز مشکل داریم و راه درازی در پیش داریم و باید همینطور به حرکت به سمت جلو ادامه بدهیم".

 

1473112

 

اشاره گتوزو به دومین پیروزی مهم تیمش در مقابل یووه، در واقع اشاره‌ای به پیروزی اخیر آنها در مقابل لاتزیو در جام حذفی ایتالیا بود که باعث شده بود قهرمان سال گذشته از دور این رقابتها حذف شود.

 

گتوزو در ادامه صحبتهایش گفت:" من به بچه‌های ناپولی به خاطر کاری که در هفت روز اخیر انجام دادند تبریک می‌گویم ولی نباید فراموش کنیم که باید همینطور ادامه بدهیم و رها نکنیم. ما باید هر 24 ساعت شبانه روز توجه و تمرکزمان روی ناپولی باشد. ما امروز از نظر درصد مالکیت توپ خوب نبودیم ولی در پوشش دادن به نقاط مختلف زمین، بلوکه کردن پاسهای حریف و دوندگی‌های پوششی خیلی بهتر عمل کردیم. من از گل رونالدو عصبانی بودم چون در آن لحظات حساس نباید اجازه بدهیم بازی از دست‌مان در برود. از وقتی من سرمربی ناپولی شده‌ام ما گلهای زیادی نخورده‌ایم و بیشتر گلهایمان روی اشتباهات فردی وارد دروازه ما شده".

 

دیدگاه‌ها