کد خبر : 1664723 | 07 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سه باره میهایلوویچ به بیمارستان

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، برای ادامه روند درمان بیماری خود راهی بیمارستان شد.

بازگشت سه باره میهایلوویچ به بیمارستان

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق و صربستانی تیم های لاتزیو و اینتر، به بیماری سرطان مبتلا شده است. او که از ابتدای سال ۲۰۱۹ هدایت تیم بولونیا را در سری آ بر عهده گرفته، در یک مقطع به دلیل انجام روند درمانی خود از این تیم جدا شد و دوباره به این تیم بازگشت. میهایلوویچ اما پس از بازگشت به این تیم چند ماه پیش برای بار دوم از بولونیا جدا شد تا مرحله دوم شیمی درمانی خود را انجام دهد.

 

این اسطوره فوتبال صربستان حالا از ماه جولای سال گذشته در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری دشوار است و باید یک بار دیگر برای شیمی درمانی راهی بیمارستان شود. او بعد از انجام سه دوره شیمی درمانی تحت عمل پیوند استخوان قرار خواهد گرفت. حالا اما با بازگشت سه باره میهایلوویچ به بیمارستان، باشگاه بولونیا بیانیه ای در این باره منتشر کرده که در آن آمده است: " آقای میهایلوویچ صبح امروز در موسسه خون شناسی بستری شده تا تحت درمان های لازم قرار بگیرد. کادر پزشکی معتقد است که طول مدت حضور او در بیمارستان، کوتاه تر از دفعات قبلی خواهد بود. "

 

 

1429426

 

 

میهایلوویچ در ابتدای بازی این هفته بولونیا مقابل اسپال، در ابتدا به دلیل بارش باران کار را از جایگاه ویژه آغاز کرد اما با قطع شدن باران کنار زمین حضور یافت. این کار میهایلوویچ به این دلیل بوده که شیمی درمانی، سیستم ایمنی بدن او را تضعیف کرده است و به همین خاطر نیز مجبور است که بیشتر از خود مراقبت کند.

دیدگاه‌ها