کد خبر : 1678439 | 26 فروردين 1399 ساعت 14:07 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

به ادعای هم‌تیمی سابق

سینیشا میهایلوویچ بر سرطان خون غلبه کرده

کوریره دلا سرا می‌گوید سینیشا میهالیوویچ اسطوره فوتبال این کشور موفق شده بر سرطان خون پیروز شود.

سینیشا میهایلوویچ بر سرطان خون غلبه کرده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا با انتشار خبری می‌گوید سینیشا میهایلوویچ ستاره سابق تیم ملی این کشور و سرمربی تیم ایتالیایی بولونیا که پیش از این اعلام شده بود به سرطان خون مبتلا شده، موفق شده بر این بیماری پیروز شود و حالا حال عمومی خوبی دارد.

 

1490807

 

سال گذشته رسما از طرف میهایلوویچ تایید شد که این ستاره سابق فوتبال کرواسی که هدایت باشگاه بولونیای ایتالیا را به عهده داشت به سرطان خون پیشرفته مبتلا شده است.

 

ولی حالا همبازی سابق او در اینترمیلان، خولیو ریکاردو کروز فاش کرده که سینیشا موفق شده سرطان را شکست دهد. ریکاردو کروز در این باره گفت:" سینیشا انسان نیست، او جانور است. من چند هفته پیش با سینیشا صحبت کردم و او خدا را شکر سرطان را پشت سر گذاشته. خانواده‌های ما خیلی نزدیک هستند و همسرهای ما مدام تلفنی با هم صحبت می‌کنند".

 

ریکاردو کروز و سینیشا میهایلوویچ به مدت دو سال در اینترمیلان هم‌تیمی بودند. بعد از آن هم که میهایلوویچ به عنوان دستیار روبرتو مانچینی به کادر فنی این تیم اضافه شد به مدت یک سال مربی‌گری کروز آرژانتینی را به عهده داشت.

 

با اینکه خبر غلبه میهایلوویچ بر سرطان خون هنوز رسما تایید نشده ولی صحبتهای ریکاردو کروز  در این باره، فوتبالدوستان و هواداران سینیشا را به شدت امیدوار و خوشحال کرده است.

 

1490809

 

میهایلوویچ سال گذشته در یک کنفرانس خبری ابتلای خود به سرطان خود را فاش کرد و گفت:" پدر من از سرطان مرد و به همین خاطر من به صورت منظم تست سرطان می‌دهد. اگر این تستها نبود من تا یک سال دیگر هم متوجه نمی‌شدم که به سرطان خون مبتلا هستم".

 

میهایلوویچ در حال حاضر در شهر رم به سر می‌برد چرا که بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در شهر بولونیا پزشکان از او خواسته بودند این شهر را ترک کرده و به پایتخت ایتالیا برود.

 

 

دیدگاه‌ها