کد خبر : 1664776 | 07 بهمن 1398 ساعت 18:17 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان- مس؛ بازی جنجالی با سه‌کارت قرمز (عکس)

بازی روز گذشته دو تیم سرخپوشان و مس در هفته بیست و یکم لیگ برتر حسابی جنجالی شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سرخپوشان و مس کرمان در حالی روز گذشته به مصاف هم رفتند که شاگردان مجتبی حسینی امیدوار بودند فاصله خود را با صدرجدول کم کنند و رضا عنایتی که به تازگی هدایت این تیم تهرانی را برعهده گرفته امید زیادی داشت که بتواند با پیروزی برابر حریف خود به رتبه های بالاتر جدول برسد.

 

در این بازی رضا عنایتی به دلیل اخراج در بازی قبلی از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد، سرخپوشان در نیمه اول از حریف خود برتر بودند و در دو صحنه بازیکنان این تیم روی زمین افتادند که داور آن را پنالتی اعلام نکرد و این شروع اعتراض نیمکت نشینان این تیم بود.

اما در نیمه دوم بازهم این سرخپوشان بودند که بازی را برتر از حریف خود آغاز کردند اما در دقیقه 61 این یاسر فیضی بود که برخلاف جهت جریان بازی موفق شد گل اول را برای مس بزند.

 

بعد از این گل دوباره بازیکنان سرخپوشان آهنگ تهاجمی به خود گرفتند و در دقیقه 67 داور به نفع سرخپوشان خطای پنالتی اعلام کرد که این بار نیمکت نشینان مس به شدت به آن اعتراض داشتند اما در نهایت حمید کاظمی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

 

اتفاق مهم بازی اما در دقیقه 69 رخ داد، جایی که امیرحسین فشنگچی گل دوم را وارد دروازه مس کرد، در این دقیقه از بازی فرزاد مجیدی سرپرست سرخپوشان در حال خوشحالی بود که نیمکت نشینان مس کرمان به این موضوع اعتراض کردند، کار به درگیری کشید و داور او را از زمین بازی اخراج کرد تا سرخپوشان دیگر نه مربی روی نیمکت خود داشته باشد نه سرپرست.

 

1473342

 

1473341

 

بعد از این اتفاق یکی دیگر از تصمیم های داور که خطا روی امیرحسین فشنگچی را اعلام نکرد جنجالی شد و در نهایت احسان پیرهادی مهاجم سرخپوشان که تازگی از زمین بازی تعویض شده بود از روی نیمکت اخراج شد.

داور تحت تاثیر اعتراض های دو تیم به داور 7 دقیقه وقت اضافه داشت و در شرایطی که سرخپوشانی ها خود را برای کسب سه امتیاز آماده می کردند بهرام رشید فرخی در دقیقه 93 روی اشتباه مسلم خط دفاع حریف گل تساوی را وارد دروازه مس کرمان کرد.

 

بعد از این گل داور به دلیل اتلاف وقت رشید فرخی را از زمین بازی اخراج کرد، او در هنگام گرم کردن از داور کارت قرمز گرفته بود و در این دقیقه از بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد و این موضوع مجتبی حسینی را به شدت عصبانی کرده بود.

 

هرچه که بود این بازی جنجالی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا اتفاق خاصی در جدول رده بندی برای دو تیم رخ ندهد.

دیدگاه‌ها